Leer de basisprincipes van human centered design & customer-centricity kennen en hoe je de klant kan gebruiken om jezelf duurzaam te differentiëren.
Deze opleiding geeft een introductie over hoe klantgerichtheid leidt tot betere oplossingen, efficiëntere processen, en veerkrachtige organisaties. De opleiding combineert een case matige aanpak (hoe maken we deze oplossing beter?) met een holistische kijk (hoe zorgen we er voor dat de organisatie dit zelf kan?).
- Wat is het? (definitie en impact)
- Wat is de uitkomst?
- Wat is de ROI?
- Cases & voorbeelden
- Hoe beginnen? (proces en stappen)
- Wanneer toepassen?
- Hoe noden capteren?
- Hoe oplossingen exploreren?
- Wat is de impact op de organisatie?
- Wat heb je nodig om dit duurzaam te doen?
- Hoe evalueer je de mogelijkheden van de organisatie?
● IT verantwoordelijken
● Innovatie verantwoordelijken
● R&D verantwoordelijken
● Projectverantwoordelijken
● Innovatieve bedrijfsleiders
Geen ervaring vereist
Arnaud Dierickx - U-Sentric
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 2.5 uren
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Opgelet: Bedrijf inschrijving = bedrijf factuur = bedrijf aanvraag KMO-portefeuille. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.