Overslaan en naar de inhoud gaan

Ben je een customer service manager die op zoek is naar een plek waar je kan leren van en met met gelijkgestemde professionals, uit verschillende sectoren? Dan is dit lerend netwerk iets voor jou!

Een lerend netwerk?

Wil je graag jouw uitdagingen aftoetsen met managers in dezelfde functie en situatie? Niet te veel theorie, maar liever gewoon praktijk? Dan is een lerend netwerk vast en zeker iets voor jou! Al jaren brengt Voka groepen van een 15-tal managers met gemeenschappelijke uitdagingen op regelmatige basis samen om kennis en ervaringen met elkaar te delen. 

Tijdens een lerend netwerk leren de deelnemers zowel van een expert als van elkaar. Elke sessie wordt er één topic uitgelicht. Deze topics worden in samenspraak met de deelnemers gekozen, op basis van de huidige uitdagingen. In totaal staan er zes sessies op de agenda.

Locatie

De sessies vinden plaats bij de deelnemende bedrijven, gekoppeld aan een bedrijfsbezoek en -presentatie.

Programma

Sessie 1

  • 9 oktober 2025
  • 12.00-16.30 u.

Sessie 2

  • 4 december 2025
  • 09.00-13.00 u.

Sessie 3

  • 5 februari 2026
  • 12.00-16.30 u.

Sessie 4

  • 26 maart 2026
  • 09.00-13.00 u.

Sessie 5

  • 7 mei 2026
  • 12.00-16.30 u.

Sessie 6

  • 25 juni 2026
  • 09.00-13.00 u.

Contactpersoon

Jolyn De Baets

Communicatie - Opleidingen

Wanneer

Prijs

1.200 euro

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Gent Festival van Vlaanderen

Contactpersoon

Jolyn De Baets

Communicatie - Opleidingen

Wanneer

Prijs

1.200 euro

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Gent Festival van Vlaanderen
Jobat
Soundfield
Deloitte Private
XL Group
Banque de Luxembourg Belgium
ING
Mensura
SDWorx