Overslaan en naar de inhoud gaan
Map
  • Oost-Vlaanderen
  • Zet jouw bedrijf in de kijker en bereik 27.000 Oost-Vlaamse beslissingsnemers

Zet jouw bedrijf in de kijker en bereik 27.000 Oost-Vlaamse beslissingsnemers

Voka Oost-Vlaanderen communiceert dagelijks via verschillende on- en offlinekanalen met zijn professionele relaties: ondernemers, kaderleden en decision makers. Een uitgelezen instrument om jouw boodschap, bedrijf of organisatie onder de aandacht te brengen van ons netwerk.

Maak gebruik van al onze kanalen

Magazine Ondernemers

Dit maandelijks magazine is hét meest gelezen zakenblad bij kaderleden. Met een lezersbereik van 27.000 personen en een hoge leesintensiteit (90% van de lezers geeft aan het blad gericht te lezen), is het een interessante doelgroep om jouw product of dienst in de verf te zetten.


Nieuwsbrief

Elke week sturen we een nieuwsbrief uit naar 20.000 e-mailadressen.


Sociale media

Met onze LinkedIn-pagina hebben we een bereik van meer dan 10.000 volgers.
 

Website

De bezoekersaantallen op onze website lopen op tot wel 20.000 per maand. 

Waarom zou je bij Voka Oost-Vlaanderen adverteren?

  • Je bereikt een interessante professionele doelgroep
     
  • Magazine Ondernemers is het meest gelezen zakenblad
     
  • Onze kanalen zijn een bron van informatie en inspiratie
     
  • De nieuwsbrief heeft een hoge klikratio
     
  • Onze LinkedIn-pagina kent hoge interactiecijfers

 

Meer info? Vul jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact op met jou!

This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.

Ontdek enkele artikels uit ons magazine Ondernemers

Inclusie in hart en nieren, of beter gezegd chipolata's en hamburgers
Voka nationaal
Nieuws

Inclusie in hart en nieren, of beter gezegd chipolata's en hamburgers

In het sfeervolle West-Vlaamse Westrozebeke heeft de Belgian Pork Group sinds 1966 zijn hoofdkantoor gevestigd. Hier wordt niet alleen varkensvlees van A tot Z geprepareerd, maar ze omarmen ook inclusie op de werkvloer en beschouwen dit als kernwaarde in het familiebedrijf. Anthony Van Eeckhout, die sinds mei 2020 als Head of People fungeert, neemt ons mee doorheen de diverse aspecten van hun bedrijfscultuur en de voortdurende inspanningen om een inclusieve werkomgeving te creëren en te behouden.

Een inclusieve win-win situatie bij Digitong
Voka nationaal
Nieuws

Een inclusieve win-win situatie bij Digitong

Inclusie is nog vaak een begrip dat voor velen onbekend is of verschillend wordt geïnterpreteerd. De vraag hoe je inclusie effectief integreert in de bedrijfscultuur, en in welke mate, houdt talrijke ondernemingen bezig. In een wereld die diversiteit omarmt, erkennen bedrijven de noodzaak om een inclusieve bedrijfscultuur te bevorderen. Dit geldt ook voor Digitong, een digitaal marketingbureau dat zich sterk maakt voor het welzijn van haar medewerkers door actief een inclusiebeleid te voeren.

Contactpersoon

Ann Vandamme

Communicatie - Ledenrelaties