Voka Oost-Vlaanderen communiceert dagelijks via verschillende on- en offlinekanalen met zijn professionele relaties: ondernemers, kaderleden en decision makers. Een uitgelezen instrument om jouw boodschap, bedrijf of organisatie onder de aandacht te brengen van ons netwerk.
Maak gebruik van al onze kanalen
Magazine Ondernemers
Dit maandelijks magazine is hét meest gelezen zakenblad bij kaderleden. Met een lezersbereik van 27.000 personen en een hoge leesintensiteit (90% van de lezers geeft aan het blad gericht te lezen), is het een interessante doelgroep om jouw product of dienst in de verf te zetten.
Nieuwsbrief
Elke week sturen we een nieuwsbrief uit naar 20.000 e-mailadressen.
Sociale media
Met onze LinkedIn-pagina hebben we een bereik van meer dan 14.000 volgers.
Website
De bezoekersaantallen op onze website lopen op tot wel 20.000 per maand.
Waarom zou je bij Voka Oost-Vlaanderen adverteren?
- Je bereikt een interessante professionele doelgroep
- Magazine Ondernemers is het meest gelezen zakenblad
- Onze kanalen zijn een bron van informatie en inspiratie
- De nieuwsbrief heeft een hoge klikratio
- Onze LinkedIn-pagina kent hoge interactiecijfers
Meer info? Vul jouw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact op met jou!
Ontdek enkele artikels uit ons magazine Ondernemers

Meer dan ooit nood aan krachtig industrieel beleid
Voka verwelkomt MAKE 2025-2030, het interfederaal plan om de economie te herindustrialiseren. Voor Voka zal toekomstig gedelegeerd bestuurder Frank Beckx deelnemen aan de centrale stuurgroep waarvan ook de premier, de minister-presidenten en de federale, Waalse en Brusselse werkgeversorganisaties deel uitmaken. MAKE 2030 biedt de belangrijkste beleidsmakers en economische krachten in dit land een forum om te komen tot een gecoördineerd industrieel beleid. Industrieel beleid beperkt zich niet tot één niveau, maar zit op het snijvlak tussen Europese, federale en Vlaamse bevoegdheden.

"Economische groei creëer je niet door nieuwe belastingen"
Voka neemt akte van het politiek akkoord over de invoering van de meerwaardebelasting. Hierdoor worden ondernemen en investeren in ondernemingen opnieuw lastiger. Meer dan nieuwe belastingen is economische groei de echte hefboom om de overheidsfinanciën weer gezond te maken.

"Elk woord werd gewikt en gewogen, maar we kozen radicaal voor transparantie”
“Binnen het uur zaten we rond de tafel. Je voelt meteen: dit is serieus. Niet enkel IT, maar ook communicatie, juridische diensten en management moesten schakelen.”