Skip to main content
  • Customer service managers

Customer service managers

Investeren in klantrelaties is één van de belangrijkste factoren voor het succes van een onderneming. Voka Oost-Vlaanderen start daarom elk jaar een uniek en breed netwerk op voor internal customer service professionals.

Een lerend netwerk? Hoe, wat?

Wil je graag jouw uitdagingen aftoetsen met managers in dezelfde functie en situatie? Niet te veel theorie, maar liever gewoon praktijk? Dan is een lerend netwerk vast en zeker iets voor jou! Al jaren brengt Voka groepen van een 15-tal managers met gemeenschappelijke uitdagingen op regelmatige basis samen om kennis en ervaringen met elkaar te delen. Tijdens een lerend netwerk leren de deelnemers zowel van een expert als van elkaar. 

Hoe zien de sessies eruit?

Tijdens elke sessie wordt er één topic uitgelicht. Deze topics worden tijdens de kick-off door de hele groep bepaald. In totaal staan er zes sessies op de agenda.

Welke topics komen zoal aan bod?

Mogelijke topics die we kunnen bespreken zijn:

  • Hoe garanderen we voldoende klantgerichtheid?
  • Welke teams heb je nodig?
  • Welke skills hebben de medewerkers nodig om een kwaliteitsvolle dienstverlening aan te bieden aan de klant?
  • Hoe komen klanten binnen en naar welk kanaal breng je ze over?
  • Op basis van welke criteria/parameters kan je keuzes maken omtrent de meest geschikte IT-architectuur?
  • Hoe ga je om met KPI’s in je organisatie?
  • Hoe kan je over de resultaten terugkoppelen en waar nodig bijsturen?
  • ...

 

Voor wie is dit lerend netwerk interessant?

Customer service managers van middelgrote en grote bedrijven.

Contactpersoon

Jolyn De Baets

Communicatie - Opleidingen

Domestic Services
Banque de Luxembourg
Deloitte
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
BovaEnviro+
G4S
Soundfield
Jobat