Het Kortrijkse bureau GBL Agency zet een grote stap vooruit met een vernieuwde naam, een bredere strategische focus en een combinatie van expertises. “Deze stap markeert onze evolutie naar een echte groeipartner voor bedrijven in een tijdperk waarin AI en technologische innovatie de spelregels herschrijven”, klinkt het.
“Onze naam verandert, maar onze kern blijft hetzelfde: we zijn de partner die wat hij denkt of zegt, ook daadwerkelijk doet,” zegt manager Michael Lefevre. “Creativiteit is belangrijk, maar mooie plaatjes alleen zijn niet voldoende. Echte impact ontstaat uit de combinatie van strategie, communicatiekracht, technologische vooruitgang én digitale performantie. Denk maar aan de transformatieve impact van AI: wie vandaag niet durft te investeren in nieuwe technologie, loopt achter.”
Echte impact ontstaat uit de combinatie van strategie, communicatiekracht, technologische vooruitgang én digitale performantie.
Michael Lefevre
Hubs met verschillende disciplines
Daarom heeft GBL Agency zijn strategische cel uitgebreid en hubs gecreëerd waarin specialisten uit verschillende disciplines samenwerken. “Onze klanten verwachten geen standaardoplossingen, maar marketing die écht impact maakt. Wij zijn klaar om de nieuwe standaard te zetten. Branding, content en performance worden niet langer los van elkaar bekeken, maar samengebracht in totaaloplossingen die écht werken. We geloven niet in alleskunners in één persoon. In plaats daarvan werken we met dedicated business growth teams die strategisch meedenken en de juiste expertise inzetten. Technologie evolueert sneller dan ooit, en dat vraagt om strategische keuzes. Wij zijn klaar om richting te geven in die verandering”, zegt Pieter Lefevre.
GBL Agency, opgericht in 1990, telt vandaag meer dan 40 medewerkers. Het combineert strategisch denken, creatieve communicatie en technologie om impact te realiseren. Tot de klanten behoren o.a. Bulex, Dewaele, Bellewaerde, Vanheede, Stadsbader, Boss Paints en Franke.