Skip to main content
  • Nieuws
  • Jaaractieplan Marketing en Communicatie 2022

Jaaractieplan Marketing en Communicatie 2022

  • 14/12/2021

Er is in 2021 door heel wat Voka-collega’s goed werk geleverd op vlak van markting & communicatie. De Voka-brand kreeg een stevige onderbouw en een frisse look & feel, er werd een merkarchitectuur gemaakt voor onze subbrands, de website werd in een nieuw jasje gestoken, we experimenteerden voor het eerst met dynamische content in onze nieuwsbrieven, onze persstatistieken werden op punt gezet dankzij een nieuw gezamenlijk meet- en monitoringsysteem en bereikten ongekende hoogtes. Dank aan iedereen die hier z’n schouders mee onderzette!

In 2022 bouwen we verder op het werk van het afgelopen jaar. Zo willen we het gebruiksgemak van onze website verder substantieel verbeteren, denken we na over een emailmarketingstrategie, tekenen we een centrale marketing- en communicatieaanpak uit voor onze Vlaams-brede topproducten van de Project vzw, experimenteren we met digitale public affairs binnen onze lobbycommunicatie, en geven we onze nieuwe baseline ‘Samen ondernemen, samen groeien’ body & soul via een positioneringscampagne, met onze leden.

>> Download het jaaractieplan MarCom 2022
 

IMU - vzw - Altez
IMU - vzw Remant
IMU - vzw - De Tijd
Advertentie Vermant - mei
Gosselin
Welt white paper
Proximus
AW_Welt Whitepaper Inclusieve leidinggevende