Ondernemersclub Tongeren-Borgloon
Donderdag 18 juni sloot Ondernemersclub Tongeren-Borgloon haar werkingsjaar af met een letterlijk hoogtepunt op de toren van onze Basiliek.
Onder de stralende zon klonken we op het afgelopen werkingsjaar en kregen we een inkijk in de huidige en toekomstige mobiliteitswerken van de stad*. We sloten af met een zomerbbq door Amusée.
Het bestuur van Ondernemersclub Tongeren-Borgloon wenst haar leden een fijne zomer toe en hoopt jullie opnieuw te verwelkomen in september met een nieuw interessant programma. Hierover later meer.







