Skip to main content
Map
  • Limburg
  • Zalenverhuur Voka - Kamer van Koophandel Limburg

Zalenverhuur Voka - Kamer van Koophandel Limburg

Ruimte om te ondernemen

Nood aan ruimte om te ondernemen? Ontdek onze congres- en vergaderzalen! Een zaal nodig voor jouw evenementen, beurzen, seminaries, opleidingen of vergaderingen? Vergaderen in het Huis van de Limburgse Ondernemer is meer dan alleen samenkomen. Het is dé uitvalsbasis om professioneel te vergaderen, zowel online, offline alsook hybride.

    • 4 Onze Kamer stelt vier zalen tot jouw beschikking
    • 50 Meetings kunnen op een veilige manier met max. 50 personen doorgaan
    • -10% Leden-ondernemingen genieten -10% korting op het totaalbedrag

      Huis van de Limburgse Ondernemer krijgt opknapbeurt

      "Samen bouwen we aan...", dat is de slagzin en rode draad doorheen de werken die van maart 2023 tot en met december 2023 zullen plaatsvinden. 28 jaar na de officiële inhuldiging van het gebouw kiest Voka – Kamer van Koophandel Limburg dus voor een grondige renovatie van het Huis van de Limburgse Ondernemer. De bestaande infrastructuur dateert van 1994 en is dus niet aangepast aan de huidige duurzaamheidsnormen. Om te kunnen groeien als organisatie is het tijd om ons gebouw klaar te maken voor de toekomst. Zo bouwen we samen aan een duurzame werkplek, de dienstverlening op maat van onze leden en de groei van de organisatie. Klik onderstaande buttons open en ontdek waarom 

      Een duurzame werkplek

      Duurzaamheid is een begrip dat niet meer weg te denken is uit onze maatschappij. Daarom wilt Voka – KvK Limburg komend jaar volledig inzetten op het creëren van een duurzame werkplek, voor onze leden en onze collega’s. Door in het nieuwe gebouw tegemoet te komen aan de behoeften van onze huidige alsook toekomstige leden en collega’s, bouwen we samen aan een aangename plek die zo nog jaren mee kan gaan.

      Dienstverlening op maat van elk lid

      Het Limburgse ondernemerslandschap evolueert, en ook wij gaan samen met Voka - KvK Limburg een stap verder om jou een optimale diensteverlening op maat te bieden. Zo zullen onze zalen waarin jij opleidingen kan volgen of een meeting kan organiseren helemaal vernieuwd worden, steeds uitgerust met de laatste nieuwe benodigdheden. 

      De groei van onze organisatie

      Jaarlijks mogen we bij Voka – KvK Limburg tal van nieuwe collega’s en leden ontvangen. Om ervoor te zorgen dat we hun steeds de juiste plek kunnen aanbieden om samen te werken, te vergaderen of in alle rust te werken, is het noodzakelijk dat we ons gebouw hier steeds op blijven afstemmen. Concrete informatie over wat er precies bijgebouwd gaat worden kan je steeds bekomen via onze spoc ellen.requile@voka.be

      Vragen? Neem contact met ons op!

      Om wille van de renovatiewerken zullen onze zalen tijdelijk niet beschikbaar zijn en verplaatsen we de opleidingen naar andere locaties zoals corda campus (Hasselt) en T2 Campus (Genk). Heb je vragen omtrent de laatste updates? Neem contact op met Ann Huveners via mail (ann.huveners@voka.be) of telefonisch (+32 11 56 02 04)

      De troeven van onze zalen? Lees zeker verder...

      • Leden van Voka - KvK Limburg  genieten van 10% korting op het huurbedrag
      • Gratis parking achter het gebouw
      • Iedere deelnemer krijgt een eigen drankenpakket
      • Fruit wordt gratis aangeboden en wordt voorzien door Fruitsnacks
      • Alle zalen zijn voorzien van Wifi, airco en er wordt dagelijks geventileerd
      • Digitaal white board en mogelijkheid tot online vergaderen in zaal Voorzitter
      • Draadloos projecteren en mogelijkheid tot online vergaderen in zaal Essec Group 
      • Zalen kunnen per dag gebruikt worden, maar ook per gewenst tijdslot

      Praktische informatie

      Zaalopstellingen en capaciteit

      De capaciteit van onze zalen verschilt in functie van de opstelling die je wenst. Bij Voka – Kamer van Koophandel Limburg beschikt over vier vergaderzalen van 2 tot maximaal 80 personen. 
      Alle zalen zijn rolstoeltoegankelijk en zijn voorzien van professioneel apparatuur (beamer en/of scherm, click-share, pointer en draadloos netwerk)
      De opstelling van de vergaderzaal kan op maat aangepast worden (U-vorm, theater, schoolstijl) op basis van jouw noden 

      Prijsformule

      Neem met ons contact op voor een offerte op maat

      Huur jij binnenkort een zaal bij ons? 

      Top! Neem dan rechtstreeks contact op met onze collega Cindy Grootaers of op het nummer 011 56 02 81

      Contact

      Cindy Grootaers

      Verantwoordelijke logistiek

      Full bio of Cindy Grootaers

      Ellen Requilé

      Office manager

      HR

      Full bio of Ellen Requilé