Overslaan en naar de inhoud gaan

Het netwerk Customer Service brengt verantwoordelijken voor klantendienst en customer experience samen om kennis en ervaringen uit te wisselen binnen een vertrouwelijke en professionele omgeving. Dit netwerk biedt een platform waar leden inzichten delen over klantgerichtheid, processen optimaliseren en strategische uitdagingen rond klantentevredenheid aanpakken.

Als lid van Netwerk Customer Service neem je deel aan vijf sessies per jaar, waarin actuele thema’s zoals digitalisering van klantenservice, omnichannelstrategie, klantbeleving en teamcoaching aan bod komen. Deelnemers doen inspiratie op via gastsprekers en praktijkvoorbeelden, waarna ze in gesprek gaan met collega’s uit diverse sectoren om ervaringen en best practices te delen. Dit leidt tot nieuwe inzichten die helpen om de klantgerichtheid van de eigen organisatie te verbeteren. 

Met dank aan

Contactpersoon

Lisa Scheepers

Coördinator Kameracademie

Wanneer

Prijs

€ 570,00 (excl. btw) 

Voorwaarden

  • De onderneming is lid van Voka – KvK Limburg en stelt minimum 5 werknemers te werk.
  • De deelnemer oefent de functie uit van verantwoordelijke of teamleader van een customer service-afdeling en stuurt minstens 2 werknemers aan.
  • Customer service-consultants komen niet in aanmerking voor dit netwerk. 

Potentiële leden dienen zich kandidaat te stellen, de kandidaturen worden door de stuurgroep geëvalueerd.

Onze leden nemen deel aan het netwerk om informatie te vergaren, ervaringen uit te wisselen en hun netwerk uit te breiden. Hun deelname is geenszins vanuit een commerciële insteek. Dit lidmaatschap veronderstelt een wederzijds engagement: onze leden zijn bereid actief en in alle openheid hun ervaringen en kennis te delen met de andere leden. Zij behandelen de besproken informatie met de nodige discretie en vertrouwelijkheid. 

Privacy

Om privacy redenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Contactpersoon

Lisa Scheepers

Coördinator Kameracademie

Wanneer

Prijs

€ 570,00 (excl. btw) 

Voorwaarden

  • De onderneming is lid van Voka – KvK Limburg en stelt minimum 5 werknemers te werk.
  • De deelnemer oefent de functie uit van verantwoordelijke of teamleader van een customer service-afdeling en stuurt minstens 2 werknemers aan.
  • Customer service-consultants komen niet in aanmerking voor dit netwerk. 

Potentiële leden dienen zich kandidaat te stellen, de kandidaturen worden door de stuurgroep geëvalueerd.

Onze leden nemen deel aan het netwerk om informatie te vergaren, ervaringen uit te wisselen en hun netwerk uit te breiden. Hun deelname is geenszins vanuit een commerciële insteek. Dit lidmaatschap veronderstelt een wederzijds engagement: onze leden zijn bereid actief en in alle openheid hun ervaringen en kennis te delen met de andere leden. Zij behandelen de besproken informatie met de nodige discretie en vertrouwelijkheid. 

Privacy

Om privacy redenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Barrier
Trixxo
KPMG
Alk Reismakers
Propaganda
ING
Mensura
SDWorx
Groep JAM