Skip to main content
Digital company

Digital Company

Tijdens deze reeks staat het digitaliseren en verbinden van je bedrijfsprocessen centraal. Het doel is om ervoor te zorgen dat je digitale investering maximaal rendement opleveren en zo je bedrijfsprocessen efficiënter maken. Een win voor u én de klant. Hierbij is het belangrijk om alle facetten van het bedrijf onder de loep te nemen: gaande van marketing tot digitale orderverwerking en administratie. 

Wat is het? Samen met een Digital Academy Coach begeleiden we je om een stap verder te zetten in je digitaal verhaal. Dit doen we aan de hand van inspiratie, praktijkgetuigenissen en discussies waarbij we reflecteren op het einde van de sessies naar mogelijke acties.  

Wie zijn onze Digital Academy Coaches? Klik hier.

Hoe ziet een traject eruit?dc

Intakegesprek met evaluatie van je digitale maturiteit en werkpunten.
6 sessies volgens het principe ‘Talk – Discuss – Experience – Network’.

Talk: Spreker die inspiratie geeft over het topic
Experience: Praktijkgetuigenis van een bedrijf die dit in de praktijk heeft toegepast
Discuss: Groepsdiscussie om een klankbord te vormen voor je digitale uitdagingen
Network: Netwerkdiner met catering

Programma

Voor de korte inhoud van elke sessie, klik op de titel.

Sessie 1: Digitale innovatie en business value (overkoepelend met Digital factory)
Woensdag 24 april: 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Sprekers:
David Geuens & Nick Oostvogels, ACOMPANY
Frank Rombouts, Marketing Manager, Royal Crown
Micha Verbouket, Director, Mediaan Hasselt

Sessie 2: Optichannel denken voor een betere klantenbinding
Donderdag 23 mei, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Sprekers:
Dorien Breels, Zaakvoerder, Markedeer
Filip Sevens, Algemeen Directeur, Prik en Tik

Sessie 3: Data en IOT inzetten om in te spelen op de toekomstige behoefte van de klant
Dinsdag 18 juni, 16u30-19u30 + netwerkreceptie 

Sprekers:
Prof. Maarten Weyn, Universiteit Antwerpen / imec / Aloxy
Olivier Vangheluwe, Marketing export, Proximus

Sessie 4: Digitale HR om de war for talent te winnen
Dinsdag 24 september, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Spreker: Ben Greeven, CEO & Founder, Thalento & Co-founder, HR Tech Valley

Sessie 5: Verlengen van je ERP voor een betere klantenservice
Donderdag 10 oktober, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Sprekers:
Marc Geenen, Partner, Aditya
Robin Appeltants, Product Manager ERP, Wolters Kluwer

Sessie 6: Change: de mensen aan boord van een organisatie voor de toekomst (overkoepelend met Digital factory)
Woensdag 13 november, 16u30-19u30 + netwerkreceptie

Sprekers:
David Geuens & Nick Oostvogels, ACOMPANY
Peter De Prins, Professor of Management Practice, Vlerick Business School

 

Meer info: Valerie Jennes, valerie.jennes@voka.be, +32 11 56 02 35

Klik hier voor de 2 trajecten van Voka Digital Academy. : Digital Company & Digital Factory

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

 

KMO-portefeuille

 

In samenwerking met:
ing

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:

€ 275,00 (excl. BTW) per sessie

Package deal: bespaar 15% en volg de hele reeks voor €1400,00 (excl. BTW) 

Niet-leden:

€ 355,00 (excl. BTW) per sessie

Package deal: bespaar 15% en volg de hele reeks voor € 1810,00 (excl. BTW)

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Hulp nodig?

ING
Logo Mensura
Proximus
SD Worx
Logo KPMG
Logo Hands
Logo G4S
Logo JAM
Ethias
Markedeer
Trixxo