Overslaan en naar de inhoud gaan
Map
  • Customer success managers

Customer success managers

Kansen identificeren voor upselling en ervoor zorgen dat je klanten zo tevreden mogelijk zijn is geen eenvoudige opdracht. Ervaringen uitwisselen met je peers helpt je uitblinken in jouw functie.

Een lerend netwerk? Hoe, wat?

Wil je graag jouw uitdagingen aftoetsen met managers in dezelfde functie en situatie? Niet te veel theorie, maar liever gewoon praktijk? Dan is een lerend netwerk vast en zeker iets voor jou! Al jaren brengt Voka groepen van een 15-tal managers met gemeenschappelijke uitdagingen op regelmatige basis samen om kennis en ervaringen met elkaar te delen. Tijdens een lerend netwerk leren de deelnemers zowel van een expert als van elkaar. 

Hoe zien de sessies eruit?

Tijdens elke sessie wordt er één topic uitgelicht. Deze topics worden tijdens de kick-off door de hele groep bepaald. In totaal staan er zes sessies op de agenda.

Welke topics komen zoal aan bod?

Mogelijke topics die we kunnen bespreken zijn:

  • Churn
  • Renewals
  • Forecasting
  • Onboarding
  • Cross- en upselling
  • Success rate
  • ...

 

Voor wie is dit lerend netwerk interessant?

Customer succes managers binnen SaaS.

Interesse in dit netwerk?

Neem contact op met Jolyn