Overslaan en naar de inhoud gaan

Repetitieve administratie slorpt tijd op en knabbelt aan je marges. In deze opleiding ontdek je hoe slimme automatisering facturen, orders, mails en tickets sneller laat doorstromen, met minder fouten en meetbare tijdswinst.

Een hr-, finance-, logistieke en serviceafdeling spenderen zo'n 20 tot 60 procent van de werkweek aan repetitieve taken. Terwijl kosten blijven stijgen, worden klanten en interne teams ongeduldiger en de werkdruk hoger. En de grootste kost? Verloren tijd en inefficiëntie door copy-paste-werk. 

Tijdens deze opleiding leer je daarom exact wààr automatisering in je administratie rendeert, welke technologie je wanneer inzet (RPA, IDP, LLM's of agents), en hoe je de juiste toepassingen selecteert op basis van hun return. Zo maak je efficiënt tijd vrij voor overbevraagde teams, die weer kunnen focussen op de business in plaats van administratie. Benieuwd hoe? 

Welk domein heeft in jouw bedrijf het meeste copy-paste-werk?

Keuzen

Dit komt aan bod

  • Tech Toolbox: ontdek de verschillende technologieën die je kan toepassen om processen te automatiseren aan de hand van live demo’s
    • Robotic Process Automation (RPA)
    • Intelligent Document Processing (IDP)
    • Generatieve AI en large language models (LLM's)
    • Agentic Automation (agents)
    • Low Code-applicaties
  • Cases in de praktijk: praktische voorbeelden van automatiseringen die echt werken in productie
  • Cases ideation: brainstorm over toepassingen binnen jouw organisatie
  • Cases selectie: selecteer de meest interessante use cases voor jouw organisatie
  • Implementatie best practices: hoe kan je een automatiseringsprogramma of -project succesvol implementeren? Leer uit best practices

 

Onze expert: Robonext

Joris Van Ostaeyen is managing partner en cofounder bij Robonext, gespecialiseerd in de automatisering van administratieve processen met RPA en AI. 

Voor wie?

Beslissingsnemers en proceseigenaars in verschillende domeinen (finance, hr, logistiek, service/IT) die hun administratieve last willen verlichten met de rekenkracht van AI. 

 

Deze opleiding bij jou op het werk organiseren? Bekijk ons incompany-aanbod

Contactpersoon

Chloë Verlinden

Coördinator opleidingen en lerende netwerken

Adres

Kantoor Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Leden: €500 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €750 (excl 21% btw)

Meteen profiteren van ledentarief? Vraag hier je offerte voor lidmaatschap aan.

Kmo-portefeuille van toepassing, zie voorwaarden.

Voorwaarden

Annuleren 
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 29 april. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht de activiteit te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Kmo-portefeuille
Recupereer een deel van je opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.
Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: Opleiding loontransparantie
Datum inschrijving: 5 mei 2026
Projectbedrag: €500 voor leden, €750 voor niet-leden
Aantal opleidingsuren: 7
Thema: Digitalisering

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Contactpersoon

Chloë Verlinden

Coördinator opleidingen en lerende netwerken

Adres

Kantoor Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Leden: €500 (excl. 21% btw)
Niet-leden: €750 (excl 21% btw)

Meteen profiteren van ledentarief? Vraag hier je offerte voor lidmaatschap aan.

Kmo-portefeuille van toepassing, zie voorwaarden.

Voorwaarden

Annuleren 
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 29 april. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht de activiteit te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

Kmo-portefeuille
Recupereer een deel van je opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be. Indien je beroep doet op de kmo-portefeuille, dien je nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.
Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: Opleiding loontransparantie
Datum inschrijving: 5 mei 2026
Projectbedrag: €500 voor leden, €750 voor niet-leden
Aantal opleidingsuren: 7
Thema: Digitalisering

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Deloitte
Econopolis
Facilicom
Fightclub
ING
Mensura
Proximus
Recrewtment
SDWorx
Tormans
Vleemo