Workshop GDPR voor de marketing- en salesverantwoordelijken

03/05/2018

Praktische benadering over wat je wel, maar ook wat je niet meer kan bij sales & marketing.

Wat win je erbij?

Als marketing- en sales professional heeft de aankomende GDPR privacy wetgeving wel degelijk een grote impact naar hoe we als marketing of sales professional omgaan met persoonsgegevens van onze klanten en prospecten. Tijdens deze opleiding gaan we praktisch kijken wat de impact nu juist is en wat je nu nog wel en ook wat je zeker niet meer kan als sales of marketing.

Korte Inhoud

  • Korte intro rond GDPR en waar we momenteel staan
  • Impact van GDPR op marketing en sales
  • Real-life voorbeelden bespreken van marketingacties en methodes en waar er een impact kan worden gevonden
  • Mag ik nog wel een marketingtool gebruiken? Waar moet ik rekening mee houden?
  • Wat als het misgaat? Real-life voorbeelden van mogelijke scenario’s en welke bescherming we hiertegen kunnen gebruiken.
  • Hoe GDPR inzetten als opportuniteit ipv. bedreiging van je marketinginspanningen

Doelgroep

Je bent sales of marketing professional voor een bedrijf. Je hebt al gehoord van de GDPR- of in het nederlands ‘AVG’. Je vraagt jezelf nu af wat je nog wel, maar ook wat je zeker niet meer kan.

Jouw expert-trainer

https://www.linkedin.com/in/maesherman/  Herman Maes houdt de vinger aan de pols in het kader van de GDPR reglementering voor Intracto. Met zijn vlotte en dynamische stijl maakt hij deze materie licht verteerbaar. Hij verzorgde voor Voka eerder als gastspreker binnen het traject GDPR voor de kmo de link tussen GDPR en marketing/sales.

Tip: deze workshop wordt ook op 8/05 in Mechelen georganiseerd!