Skip to main content
  • Activiteiten
  • Workshop: Digitale tools voor meer productiviteit (Kortrijk)

Workshop: Digitale tools voor meer productiviteit (Kortrijk)

Heb jij ook vaak het gevoel dat je er maar niet in slaagt prioriteiten te stellen en taken af te werken? Dat je na een hele dag hollen van het ene meeting naar de andere geen tijd meer hebt om de to do’s op je bord af te werken? Ben je daarom ook zo gefrustreerd over je persoonlijke productiviteit en zoek je een manier om de toevloed aan informatie snel en gemakkelijk te ordenen? Dan ben je in deze workshop op de juiste plaats.

Deze workshop is ook beschikbaar in Brugge: klik hier

Het lijkt wel alsof succesvolle mensen zoveel meer gedaan krijgen op een dag. Ze hebben minder stress, vergeten veel minder en houden meer tijd over voor familie, vrienden, hobby’s of zelfs vrijwilligerswerk. Maar hoe doen ze dat? Ben je ook zo gefrustreerd over je persoonlijke productiviteit en wil je meer gedaan krijgen met je tijd? Meer overzicht in je taken, maar ook meer rust in je hoofd? En is het klassieke timemanagement niets nieuws onder de zon voor jou?  

Tijdens twee halve dagen leer je taken, takenlijsten en relevante informatie eenvoudig opslaan en terugvinden door slim gebruik te maken van digitale tools zonder dat je alles moet onthouden. Zo hoef je je over die taken geen zorgen meer te maken en maak je ruimte vrij in je hoofd voor daadwerkelijk acties. 

Programma

In de workshop gaan we onmiddellijk aan de slag met het beter inzetten van jouw digitale tools. Breng dus zeker je laptop en smartphone mee!

We gebruiken de tools die je vandaag al hebt, zoals Microsoft Teams, Office 365, Google Workspace of Teamleader. We vullen die tijdens de workshop aan met tools zoals Todoist, Google Keep, Buy me a pie, en nog veel meer. 

Aan het einde van de workshop kan je onmiddellijk gebruik maken van je verbeterde werkomgeving.

Spreker

Maarten De Block is ondernemer, auteur en sinds 2019 gecertificeerd Getting Things Done-trainer. Net zoals vele andere ambitieuze ondernemers werd hij geconfronteerd met te veel to do’s en te weinig tijd. Hij ging op zoek naar hoe het beter kon en verslond boeken, podcasts, video’s en veel meer. Deze kennis wil hij graag doorgeven zodat ook anderen hun productiviteit kunnen verhogen. 

Voor wie?

Voor leidinggevenden, managers en verantwoordelijken binnen een productieomgeving: lijnverantwoordelijken, productiemanagers, operations managers, onderhoudsverantwoordelijken, kwaliteitsmanagers, projectmanagers of organisatiedeskundigen.

Je hebt geen voorkennis van digitale tools nodig.

Contactpersoon

Britte Odegard

Member Services - Productie/maintenance

Adres

Voka - Kamer van Koophandel West-Vlaanderen
President Kennedylaan 9A
8500 Kortrijk

Wanneer

Prijs

Voka-leden: 400 euro
Niet-leden: 600 euro

Voka is erkend opleidingsverstrekker in het kader van kmo-portefeuille (www.kmo-portefeuille.be). Dit betekent dat deze opleiding voor 20% of 30% gesubsidieerd wordt door de Vlaamse Overheid, mits jouw bedrijf aan de voorwaarden voldoet. Jouw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 kalenderdagen na de eerste sessie. Registratienummer: DV.O104126.

kmo portefeuille

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier jouw vraag