Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • Time-en prioriteitenmanagement voor administratieve medewerkers
Logo Persoonlijke vaardigheden
  • Online

Time-en prioriteitenmanagement voor administratieve medewerkers

Hoewel niemand 1 minuut per dag extra tijd kan krijgen, bestaan er praktische toepasbare oplossingen voor talrijke tijdrovende bezigheden. Het onderscheid maken tussen dringende en belangrijke taken, omgaan met timewasting, assertief gedrag, vermijden van onderbrekingen ... Deze fundamentele begrippen in persoonlijke tijdsbeheersing staan centraal tijdens dit seminarie.

Wat win je erbij?
De juiste taak, gedaan met de juiste middelen, op de juiste manier en op het juiste moment zorgt voor het juiste resultaat. Het feit dat we zeer veel werk hebben betekent niet noodzakelijk dat we het allemaal onmiddellijk moeten doen. Of zelf moeten doen. Er is een fijne lijn tussen het werk onder controle hebben en het gedaan hebben. Als men het werk onder controle heeft verdwijnt ook de stress. Ontspannen zonder schuldgevoel dat er nog werk wacht! Zelforganisatie als de hoeksteen van professionalisme.

Dit seminarie reikt u niet alleen uitzonderlijk veel praktische tips aan die u gemakkelijk zelf kan toepassen. Het schudt u ook even wakker. Time management gaat verder dan alleen maar opruimen of beter leren plannen.

Inhoud

  • Wat doe ik met mijn tijd?
  • Tijdvreters
  • Wat zijn mijn taken?
  • Wat is time management
  • Hoe kan ik structuur binnen mijn werk aanbrengen?
    * Doelstellingen
    * Prioriteiten
    * Plannen en organiseren
    * Delegeren
    * Bureaumanagement
  • Hoe leer ik met stress omgaan?
  • Persoonlijk actieplan

Doelgroep
Als administratieve medewerker wil u uw tijd productiever benutten, met meer controle en minder stress. U wil meer rust en overzicht ervaren tijdens het uitoefenen van uw dagelijks werk. Deze workshop is uitermate praktijkgericht en interactief. Het aantal deelnemers is dan ook beperkt tot 12.

Praktisch
De workshop zal online doorgaan. Om deel te nemen, heb je enkel een goede internetverbinding nodig.
Interactiviteit is gegarandeerd, al jouw vragen kan je stellen via Q&A of chat.

Jouw trainer
Marleen Miechielsen, Miechielsen Training & Consulting (MTC). Marleen verzorgt al meer dan 10 jaar opleidingen voor Voka. Haar door eerdere deelnemers gewaardeerde aanpak is zeer praktijk-, resultaat, en ervaringsgericht!

Ontdek hier het volledige opleidingsaanbod.

Wanneer

Prijs

Leden:
€180 Excl. BTW

Niet-leden:
€270 Excl. BTW

Klik hier voor meer info over jouw ledenvoordelen

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

KMO-portefeuille
Bespaar tot 30% op jouw deelnameprijs. Het projectbedrag is €180/leden en €270/niet-leden. Indien je inschreef t.e.m. 22 januari is het projectbedrag als lid van Voka € 162. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons registratienummer is DV.O104982. Je kan hiervoor 3,5 opleidingsuren ingeven.
Meer info: www.kmo-portefeuille.be

Annulatievoorwaarden:
Annulering van jouw inschrijving is, uitsluitend schriftelijk (per e-mail), mogelijk tot 5 werkdagen voor het begin van het seminarie. Vanaf  5 werkdagen blijft bij annulering het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Jouw plaats mag echter altijd door een collega worden ingenomen.

Meer info
kameracademie.mk@voka.be
Tel 014/56 30 30

ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Deloitte Private
pfl