Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • Time- en prioriteitenmanagement voor administratieve medewerkers
Logo KamerAcademie

Time- en prioriteitenmanagement voor administratieve medewerkers

Hoewel niemand 1 minuut per dag extra tijd kan krijgen, bestaan er praktische toepasbare oplossingen voor talrijke tijdrovende bezigheden. Het onderscheid maken tussen dringende en belangrijke taken, omgaan met timewasting, assertief gedrag, vermijden van onderbrekingen ... Deze fundamentele begrippen in persoonlijke tijdsbeheersing staan centraal tijdens dit seminarie.

Wat win je erbij?
De juiste taak, gedaan met de juiste middelen, op de juiste manier en op het juiste moment zorgt voor het juiste resultaat. Het feit dat we zeer veel werk hebben betekent niet noodzakelijk dat we het allemaal onmiddellijk moeten doen. Of zelf moeten doen. Er is een fijne lijn tussen het werk onder controle hebben en het gedaan hebben. Als men het werk onder controle heeft verdwijnt ook de stress. Ontspannen zonder schuldgevoel dat er nog werk wacht! Zelforganisatie als de hoeksteen van professionalisme.

Dit seminarie reikt u niet alleen uitzonderlijk veel praktische tips aan die u gemakkelijk zelf kan toepassen. Het schudt u ook even wakker. Time management gaat verder dan alleen maar opruimen of beter leren plannen.

Inhoud

  • Wat doe ik met mijn tijd?
  • Tijdvreters
  • Wat zijn mijn taken?
  • Wat is time management
  • Hoe kan ik structuur binnen mijn werk aanbrengen?
    * Doelstellingen
    * Prioriteiten
    * Plannen en organiseren
    * Delegeren
    * Bureaumanagement
  • Hoe leer ik met stress omgaan?
  • Persoonlijk actieplan


Doelgroep
Als administratieve medewerker wil u uw tijd productiever benutten, met meer controle en minder stress. U wil meer rust en overzicht ervaren tijdens het uitoefenen van uw dagelijks werk. Deze workshop is uitermate praktijkgericht en interactief. Het aantal deelnemers is dan ook beperkt tot 15.

Jouw trainer
Marleen Miechielsen, Miechielsen Training & Consulting (MTC). Marleen verzorgt al meer dan 10 jaar opleidingen voor Voka. Haar door eerdere deelnemers gewaardeerde aanpak is zeer praktijk-, resultaat, en ervaringsgericht!

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Mechelen-Kempen (Locatie Geel)
Kleinhoefstraat 9
2440 Geel

Wanneer

Prijs

Leden:
€ 360 Excl. BTW

VROEGBOEKKORTING: t.e.m. 24 januari 2020 betaal je als Voka lid slechts € 324.

Niet-leden:
€ 540 Excl. BTW

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

KMO-portefeuille
Bespaar tot 30% op jouw deelnameprijs. Het projectbedrag is € 360 voor leden van Voka en € 540 voor niet-leden.  Indien je inschreef voor 25 januari is het bedrag € 324 voor leden van Voka.  De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons erkenningsnummer is DV.O104982.  Meer info: www.kmo-portefeuille.be

Annulatievoorwaarden
Annulering van jouw inschrijving is, uitsluitend schriftelijk (per e-mail), mogelijk tot 10 werkdagen voor het begin van het seminarie. Vanaf 10 werkdagen blijft bij annulering het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Jouw plaats mag echter altijd door een collega worden ingenomen.

Meer info
kameracademie.mk@voka.be
Tel: 014/56 30 30 

VGD - Audit, tax & accountancy
ING
Logo Mensura
Proximus
SD Worx
Deloitte Private
pfl
Varo
Intervest Offices & Warehouses - Greenhouse