Skip to main content
Supply Chain Leaders

Supply Chain Leaders

Het nieuwe Leaders traject, bestaande uit 4 sessies, brengt u een combinatie van inspirerende voordrachten en interessante bedrijfsbezoeken. We reiken u graag best practices aan op het gebied van supply chain. Dit exclusieve, high level traject werd ontworpen voor de rechterhand van de CEO/zaakvoerder (director) en wordt dan ook voor deze groep voorbehouden.

Sessie 1: Duurzaamheid - 1 april 2021 vanaf 14.00 uur met aansluitend diner.

Cargill levert voedings-, landbouw-, financiële en industriële producten en diensten aan heel de wereld. Samen met landbouwers, klanten, overheden en onze omgeving helpen ze mensen om te groeien en zich te ontwikkelen, steunend op hun expertise en meer dan 155 jaar ervaring. Ze zetten zich dagelijks in om de wereld op een verantwoorde manier van voedsel te voorzien, hun impact op het milieu te beperken en de samenleving waarin gewoond en gewerkt wordt te verbeteren.

In 1953 is Cargill in België opgericht als Cargill nv via een graanimportkantoor in Antwerpen. Vandaag heeft Cargill België meer dan 1000 werknemers in dienst en dit in acht vestigingen: Antwerpen (twee vestigingen), Gent, Herent, Izegem, Mechelen, Moeskroen en Vilvoorde. Het bedrijf heeft verschillende en uiteenlopende activiteiten in België, waaronder de productie van voedingsmiddeleningrediënten en de verwerking, distributie en verkoop van verschillende landbouwproducten.

Eén van de leidende principes van Cargill is duurzaamheid, wat er toe leidt dat zij een grote verscheidenheid aan benaderingen toepassen om de voedings- en landbouwsystemen sterk te houden.

Volgende zaken leggen de basis voor de manier waarop Cargill wereldwijd werkzaam is:

  • Het tonen van integriteit, ethiek en transparantie
  • Het beheren van duurzame productieketens
  • Het beschermen van mensenrechten
  • Het stimuleren van inclusie en diversiteit
  • Het garanderen van veiligheid voor mensen, dieren en voedingssystemen

Hoe duurzaamheid precies geïntegreerd werd in hun supply chain en wat de plannen zijn van de toekomst worden tijdens deze sessie toegelicht. Eindigen doen we met een uitgebreid bezoek aan de productiesite van Izegem.

Spreker

n.t.b.

Doelgroep

Supply chain directors, rechterhand zaakvoerder of CEO.

Locatie

Cargill - Noordkaai 5, 8870 Izegem

 

Sessie 2: Netwerk Design - 10 juni 2021 vanaf 14.00 uur met aansluitend diner.

Senior Project Manager Transport Pieter Leonard geeft ons inzicht in hoe Colruyt Group historisch en toekomstgericht zijn transportnetwerk inricht. Gezien de complexiteit van het supply chain netwerk van de grootste food retailer van ons land - 1200 ritten en 130.000 km per dag - absoluut geen sinecure.

Alles vertrekt vanuit de waarden en de visie van de groep, die vertaald worden in de strategie van onze operating units. Deze zet het raamwerk voor de distributiestrategie uit waarop de transportstrategie geënt wordt. Hierbinnen is duurzaamheid één van de meest cruciale waarden voor Colruyt Group en operational excellence voor één van de operating units, Colruyt laagste prijs.

Zoals u weet is de groep ook actief binnen Frankrijk waar de basisaanames voor het transportnetwerkdesign uitgedaagd worden door de gewijzigde geografische context. Hoe zal deze verder vertaalt worden of moet het netwerk design aangepast worden? Ook daar wordt informatie over gedeeld. U krijgt dus een volledige zicht op zowel de opzet van het transportnetwerkdesign als op de uitdagingen in de toekomst hierbinnen voor Colruyt Group. 

Eindigen doen we met een uitgebreid bezoek aan het distributiecentrum Dassenveld te Halle.

Spreker

Pieter Leonard - Senior Project Manager Transport

Doelgroep

Supply chain directors, rechterhand zaakvoerder of CEO.

Locatie

Colruyt Group - Edingensesteenweg 196, 1500 Halle

 

Sessie 3 en 4

Ook tijdens de derde en vierde sessie, die zullen georganiseerd worden na de zomer, zullen we “supply chain directors met een visie” aan het woord laten, steeds gecombineerd met een bedrijfsbezoek. Daarbij beperken we ons niet tot de eigen landsgrenzen. We voorzien een exclusief bedrijfsbezoek buiten België.

Voor meer info over dit traject kunt u contact opnemen met Anouk Andries.

Contactpersoon

Anouk Andries

Member Services - Logistiek/supply chain/sales en marketing

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 1450 euro (excl. btw)
  • Niet-leden: 2000 euro (excl. btw)

U kunt gebruikmaken van de kmo-portefeuille. Uw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 kalenderdagen na de eerste sessie. Registratienummer: DV.O104126. 
Aantal opleidingsuren: 24

Bij een tweede inschrijving krijgt u 10% korting.

KMO-portefeuille

Voorwaarden

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar de genoemde verantwoordelijke van het event en dit tot 24 uur voor aanvang. Bij laattijdige annulatie zal een no show fee van 30 euro aangerekend worden. U kunt zich wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Vraag het @ Voka
ING
Proximus
SD  Worx
CRM Group