Skip to main content
growth hacking

Summerschool Growth Marketing

De klassieke manieren van marketing volstaan niet meer. Stilstaan is achteruitgaan. Maar naar waar kunnen we evolueren? Wat zijn nieuwe manieren om met marketing om te gaan? Het is een vraagstuk waar u tijdens deze opleiding met aan de slag gaat.
 

Growth hacking is marketing op een andere manier bekeken. Minder input, meer output. Doelgerichter communiceren en zaken die onmogelijk lijken toch mogelijk maken. Met een combinatie van een creatieve mindset en digitale tools kan een marketingstrategie naar een volgend niveau getild worden.
 
We geven deze opleiding  op een zeer praktische manier. U leert onder andere de mindset, vaardigheden en manieren om growth hacking in uw eigen onderneming te implementeren.
 
Er wordt met de beste tools, websites, boeken, voorbeelden en oefeningen gewerkt om te verzekeren dat elke deelnemer de opleiding afsluit met alle informatie die nodig is om eigen growth tactieken te bouwen en ontwikkelen.
 
De opleiding wordt gegeven door een team van ervaren growth marketeers en verkoopexperts van GrowForce. Zij zullen ook na de opleiding ter beschikking blijven voor uw vragen.
 
Wilt u uw marketingvaardigheden naar het volgende niveau tillen? Schrijf dan nu in!

Programma

13/08: Growth marketing 101

  • How to think like a growth marketer
  • Value proposition design
  • Persona design
  • Pirate funnel and famous examples
  • Pirate funnel metrics
  • Dealbreakers 
  • Growth marketing canvas
  • Experiment design 
  • The growth process 
  • Start with automation
  • Small hacks you can do today

16/08: Hard and soft data

  • A/B testing
  • How to track website conversions
  • How to track visitor behavior
  • Analytics tool implementation
  • Other interesting data points 
  • Google Tag Manager
  • Make a dashboard to track your growth
  • How to get relevant feedback from your (potential) customers
  • Spy and steal from your competitors

20/08: How and where to find your leads

  • Landing page design
  • Landing page checklist for maximum conversion
  • Data scrape
  • LinkedIn optimization
  • LinkedIn automation
  • Cold email + GDPR
  • The most valuable customer acquisition channels

23/08: How to get your first/next 100 customers

  • How to start with ads (social + sea) + retargeting 
  • Technical SEO introduction
  • Engineer your blog posts for traffic
  • Why you should video-marketing
  • Find/build online communities
  • Launching side-projects
  • Inbound marketing examples
  • Affiliate marketing
  • Working with influencers
  • Set-up your CRM and define your pipelines
  • Developing your growth engine
  • Q&A 

Uw trainers

David Van der Auwera, Thierry D’haenens en Nicholas D’hondt - Growforce

Meer informatie

Contacteer Carolien Jans via carolien.jans@voka.be of 014 56 30 30.

In samenwerking met

Agentschap Innoveren & OndernemenING

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Mechelen-Kempen - Kantoor Mechelen
Onze-lieve-vrouwestraat 85
2800 Mechelen

Wanneer

Prijs

Voka-leden: € 550,-
Niet-leden: € 715,-

Prijzen zijn excl. btw.

Extra info

Deze activiteit is volzet.

Voorwaarden

Annuleren van een inschrijving kan enkel elektronisch via kim.kerkhofs@voka.be tot 10 werkdagen voor aanvang van de sessie. Nadien blijft bij annulering het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen. De Kamer behoudt het recht de spreker(s) te wijzigen en/of een activiteit te annuleren mits voorafgaande verwittiging. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort. Deelnemers hebben in dit geval geen recht op schadevergoeding. Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

ING
Logo Mensura
Proximus
SD Worx
Deloitte Private
PFL logo
Varo
Intervest Offices & Warehouses - Greenhouse