Skip to main content

Stop selling, start storytelling

Vertel met je bedrijf engagerende verhalen die verkopen. 

Gebruik content en storytelling als marketingmiddel:

  • Kom je in het vizier van de juiste klanten?
  • Breng je een onderscheidend, authentiek verhaal?
  • maar bovenal hoe blijf je boeien?

Hoe begin je daaraan? Hoe schrijf je een verhaal dat genoeg boeit en de juiste klanten aantrekt? 
Welke kanalen zet je hiervoor best in? Hoe bouw je een publiek op?
 
In deze workshop leer je hoe je storytelling elementen binnen brengt in je bedrijf en zo je toekomstige klanten engageert. 

In 10 stappen ga je tijdens deze interactieve workshop van 'brand' naar 'storytelling brand'.  

  • Wat zijn je unieke assets en ‘why’ van jouw bedrijf?
  • Hoe ziet je publiek eruit?
  • Wat is je merkbelofte, waarom moeten mensen bij jou kopen?

Van hieruit bepalen we de noodzakelijke elementen die je verhaal moet bevatten en tonen we hoe te distribueren via de gepaste media en kanalen. Je zal merken dat elke KMO hoe klein of hoe groot ook een boeiend verhaal kan brengen.
 
Tot slot, krijg je heel wat inspiratie en fijne cases mee om zelf aan de slag te gaan met jouw verhaal.

Doelgroep

De zaakvoerder en/of de marketingverantwoordelijke of marketingmedewerkers die met storytelling en authentieke content aan de slag willen in hun interne en externe communicatie. We merken dat het waardevol is voor de deelnemers als ze ineens met twee personen van hetzelfde bedrijf aanwezig zijn. Dan fungeren ze als sparringpartners en worden ze extra aangemoedigd om meteen aan de slag te gaan met de materie.

Jouw expert

Sarah Vandewoude - Creactiv Marketing

Sarah is Managing Lady bij Creactiv. Ze neemt vooral opleidingen over social selling en andere topics voor haar rekening, maar ook grotere begeleidingstrajecten, onder meer rond socialmediabeleid. “Thrive now, regret nothing later”: deze quote moedigt Sarah aan om haar grenzen te verleggen. Haar grote droom? Persoonlijk ondernemerschap aanmoedigen bij kinderen, jongeren en op de werkvloer. Hiermee wil ze zichzelf steeds opnieuw uitdagen en laten groeien en wil ze iedereen aanmoedigen om zijn leven in eigen handen te nemen en iets te creëren, al is het maar iets kleins.

Sarah Vandewoude

Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.

Adres

Voka - KvK Mechelen - Kempen
Onze-lieve-vrouwestraat 85
2800 Mechelen

Wanneer

Prijs

Leden:
€180 Excl. BTW

VROEGBOEKKORTING: T.e.m. 28/1 betaal je als Voka-lid slechts €162.

Niet-leden:
€270 Excl. BTW

Klik hier voor meer info over jouw ledenvoordelen

Voorwaarden

Lees hier onze voorwaarden.

KMO-portefeuille
Bespaar tot 30% op jouw deelnameprijs. Het projectbedrag is €180/leden en €270/niet-leden. Indien je inschreef t.e.m. 28 januari is het projectbedrag als lid van Voka €162. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons registratienummer is DV.O104982. Je kan hiervoor 3,5 opleidingsuren ingeven.
Meer info: www.kmo-portefeuille.be

KMO-portefeuille

Meer info?

De nieuwe Kia EV6 nu bij Kia Vermant
Ontdek onze vacatures!
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx