Skip to main content
Socialmedia advertising

Socialmedia-advertising

Bereik uw potentiële klanten op Facebook en Instagram

Tegenwoordig heeft bijna iedereen een socialmedia-account, dus ook uw potentiële klanten.
Waarom dan niet adverteren op deze kanalen, zodat u deze doelgroep kunt bereiken?
 
Bij socialmedia-advertising gaat het erom dat uw advertenties zoveel mogelijk worden weergegeven in het nieuwsoverzicht van uw potentiële klanten. De gerichte socialmedia-advertenties worden getoond op basis van andere pagina-vind-ik-leuks, comments, likes, surfgedrag, koopgedrag, … van uw doelgroep.
Adverteren op deze kanalen zorgt er dus voor dat u uw doelgroep op een effectieve manier kunt bereiken! 

INHOUD 

  • Hoe een (advertentie)account aanmaken op Facebook en Instagram
  • Hoe de juiste doelen opstellen voor uw campagne/business
  • Hoe de juiste doelgroep bereiken
  • Hoe conversie realiseren
  • Hoe meer te weten komen over uw echte potentiële klanten door middel van een socialmediapixel en hoe die installeren
  • Hoe (nieuwe) klanten omleiden naar uw website/winkel
  • Wat wel en niet doen op uw socialmediakanalen
  • Nog vele andere tips & tricks

 Kort gezegd, sociale media kent geen geheimen meer voor u!

DOELGROEP

Iedereen die geïnteresseerd is in het opzetten van een Facebook- of Instagramadvertentie. Ervaring is dus niet nodig. 

SPREKER

Ruben Baestaens, Are Agency

Tijdens zijn opleiding Marketing aan Karel de Grote Hogeschool begon het bij Ruben te kriebelen om zelf iets te starten. In zijn tweede jaar zette hij de stap naar een eenmanszaak. Hij vatte ook het Bryo-traject bij Voka aan, waarbij hij op een gegeven moment de opportuniteit kreeg om als spreker te fungeren. Na deze eenmalige opdracht volgde al snel een resem spreekopdrachten bij o.a. Voka, Syntra, MNM let’s get digital en verschillende scholen. Sinds 2018 geeft hij deeltijds les als docent Digital Marketing bij Thomas More.

Ruben houdt zich dagdagelijks bezig met het onlinegebeuren. Zijn expertise ligt vooral bij socialmedia-advertising en retargeting.

 

 

Contactpersoon

Laura Govaerts

Junior Coördinator Plato en Opleidingen

Adres

Zetel Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Als lid betaalt u 150 euro (excl. 21% btw)
Als niet-lid betaalt u 210 euro (excl. 21% btw)

Voorwaarden

Annulatie
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 27 mei 2021. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

kmo-portefeuille
Recupereer een deel van uw opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be.
Indien u beroep doet op de kmo-portefeuille, dient u nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.

Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: opleiding
Datum inschrijving: 3 juni 2021
Projectbedrag: €150 voor leden, €210 voor niet-leden
Aantal opleidingsuren: 3

Privacy
Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

Welt white paper
Gosselin
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans