
Social media strategie
Social media zijn vandaag een essentieel onderdeel van elke communicatie- en marketingstrategie. Gewoon aanwezig zijn op Facebook, LinkedIn en Twitter volstaat echter niet. Om echt resultaat te boeken is een doordachte strategie met meetbare doelstellingen nodig.
Tijdens deze interactieve workshop maakt u kennis met de building blocks van een sterke social media strategie en optimaliseert u het social media plan van uw bedrijf.
Programma
Tijdens deze opleiding krijgt u antwoord op de volgende vragen:
- Wat zijn de key elementen van een strategisch social media plan?
- Welk kanaal gebruik ik voor welke doelgroep?
- Hoe link ik mijn bestaande social media kanalen aan de customer journey?
- Is mijn social media strategie voldoende meet- en schaalbaar?
- Hoe bouw en onderhoud ik een waardevolle community op social media?
- Hoe integreer ik social media in mijn overkoepelend communicatieplan?
Trainer
Hermine Verschueren is een gepassioneerde marketeer met heel wat ervaring op de teller bij o.a. Tupperware. In 2013 richtte ze Pinpoint op, Pinpoint is een marketing consultancy bureau dat in-house digital marketing teams ondersteunt. www.pinpoint-solutions.be
Voor wie?
Marketing & communicatie professionals & zaakvoerders die hun huidige social media strategie willen analyseren en optimaliseren.