Skip to main content
  • Activiteiten
  • Seminarie: Marketingstrategie - ontwikkel een heldere visie met meetbaar resultaat

Seminarie: Marketingstrategie - ontwikkel een heldere visie met meetbaar resultaat

Hoe creëert u een heldere visie voor uw bedrijf en hoe zet u uw marketinginspanningen effectief om naar meetbare resultaten? Kom het te weten tijdens dit interactief tweedaags seminarie. 

Veel kmo’s beschikken op vandaag niet over up-to-date marketingskills en/of een glashelder communicatie- of marketingplan.

WELL ontwikkelde daarom, vanuit meer dan 21 jaar ervaring én de nood van de markt, twee cruciale basistools:

  • De Company Map: met deze tool krijgt u een helder beeld van uw bedrijf en zijn sterktes. U definieert o.a. uw merkbelofte, onderscheidend vermogen en uw ‘waarom’ of relevantie. Dit document zorgt ervoor dat alle neuzen in uw bedrijf in de juiste richting staan en iedereen dezelfde taal spreekt.
  • De Strategy Map: elke succesvolle actie start steevast met een goed onderbouwd plan en eindigt met direct meetbare resultaten, maar hoe begint u daar aan? Om dit zo helder mogelijk te krijgen, kunt u aan de slag met de Strategy Map die u en uw bedrijf mee richting zal geven.

In dit tweedaags seminarie gaan we aan de slag op een persoonlijke & interactieve manier. Doel van dit seminarie: uw bedrijf krachtig op de kaart zetten en begeleiding geven om op een structurele en pragmatische manier marketinginspanningen om te zetten naar effectieve verkoop.

Inschrijven voor dit seminarie kan via deze link. Voor meer info kunt u terecht bij Anouk Andries.

Doelgroep

Dit seminarie is uitermate geschikt voor zaakvoerders of marketingmanagers.

Spreker

Nic Vermaut is ondernemer en zaakvoerder van WELL Communications, communicatiebureau sinds 1999. Als marketing- en communicatiespecialist werkt Nic al meer dan twintig jaar strategische groeiplannen uit voor kmo's en ontwikkelde hij campagnes voor o.a. Heinz, IKEA, Cécémel, Callebaut en vele andere.

Contactpersoon

Anouk Andries

Member Services - Logistiek/supply chain/sales en marketing

Adres

WELL – De Loft
Guido Gezellelaan 18
8800 Roeselare

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 760 euro
  • Niet-leden: 1160 euro

Voka is erkend opleidingsverstrekker in het kader van kmo-portefeuille (www.kmo-portefeuille.be). Dit betekent dat deze opleiding voor 20% of 30% gesubsidieerd wordt door de Vlaamse Overheid, mits uw bedrijf aan de voorwaarden voldoet. Uw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 kalenderdagen na de eerste sessie. Registratienummer: DV.O104126.
Aantal opleidingsuren: 12

KMO-portefeuille

Voorwaarden

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar anouk.andries@voka.be en dit uiterlijk tot 7 werkdagen voor aanvang van de opleiding. Bij laattijdige annulatie zal het volledige bedrag verschuldigd blijven. U kunt zich wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier uw vraag
Accent
ING
Proximus
SD  Worx
CRM Group