Skip to main content

Seminarie: Customer Journey Mapping

Wilt u klanten die u aanbevelen, die uw dienstverlening fantastisch vinden en daardoor loyaal bij u bestellen? Dit seminarie leert u hoe u dat aanpakt.

U gaat in de schoenen staan van uw klanten. Met de customer journey map heeft u een krachtig instrument in handen om te analyseren wat uw klanten meemaken. Maar hoe begint u daar het best aan? En hoe beschrijft u de customer journey op zo’n manier dat u er de meest impactvolle verbeter-inzichten uithaalt?
In dit seminarie gaan we aan de slag met uw eigen customer journey.

Waarom?

Kom uit de corona-crisis als een sterkere organisatie. Neem de tijd om uw klantenervaring te herdenken.

Hoe? 

U leert op een enorm interactieve manier hoe u customer journeys maakt, en hoe u die vervolgens gebruikt om op een efficiënte manier meer klantgericht te worden.

Programma

  • Hoe sluit u aan bij de missie en de strategie van uw organisatie?
  • Hoe analyseert u de behoeften van uw klanten?
  • Hoe identificeert u moments of truth?
  • Wie betrekt u bij het maken van customer journey maps?
  • Hoe maakt u customer journey maps?
  • Hoeveel detail heeft u nodig en hoe bepaalt u dat?
  • Op welke verbeterpunten zet u het best in?
  • Hoe gebruikt u customer journeys om nieuwe klantervaringen te ontwerpen? 

Inschrijven voor dit seminarie kan hier. Voor meer info kunt u terecht bij Anouk Andries.

Doelgroep

Opleiding voor leidinggevenden, sales-, marketing- en operationele verantwoordelijken. (Niet bedoeld voor consultants of leveranciers van IT diensten).

Spreker

Horst Remes is Managing Partner bij Onestone, een adviesbureau dat bedrijven bijstaat om bottom line resultaten te verbeteren via een efficiënte, klantgerichte dienstverlening. Horst heeft een achtergrond als international sales director in de telecommunicatie-industie en focust zich sinds bijna twintig jaar uitsluitend op advies over klantenstrategie. Hij leidde tal van onderzoeksinitiatieven over klantengedrag en is een gewaardeerd spreker op bedrijfs- en customer experience events.

Contactpersoon

Anouk Andries

Member Services - Logistiek/supply chain/sales en marketing

Adres

Voka | Brugge (O-Forty)
Kapellestraat 138
8020 Oostkamp

Wanneer

Prijs

  • Voka-leden: 190 euro
  • Niet-leden: 290 euro 

Voor dit seminarie kunt u gebruik maken van de kmo-portefeuille. Uw aanvraag dient te gebeuren ten laatste binnen de 14 kalenderdagen na de eerste sessie. Registratienummer: DV.O104126.

KMO-portefeuille

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier uw vraag
Accent
ING
Proximus
SD  Worx
CRM Group