Als sales director van een grote onderneming of multinational ben je verantwoordelijk voor het ontwerp van de verkoopstrategie van je organisatie en het strategisch management van het salesteam. In deze veranderende markt is dit complexer, maar ook boeiender dan ooit. Hoe pak je deze salestransformatie aan?
Dit lerend netwerk brengt je in contact met andere Sales Directors, die voor dezelfde uitdagingen staan. Zeer interessant en inspirerend om kennis en ervaring met elkaar te delen, onder professionele begeleiding van een ervaren sales expert die z'n sporen verdiend heeft, zowel in binnen-als buitenland.
Een lerend netwerk? Hoe, wat?
Wil je graag jouw uitdagingen aftoetsen met gelijkgestemden in dezelfde functie en situatie? En dit door kennis, expertise en ervaring te delen, elkaar te versterken door nuttige tips en interessante contacten uit te wisselen, elkaar te inspireren met innovatieve thema's en nieuwe trends? En zoveel meer... dan is dit lerend netwerk zeker en vast iets voor jou.
Hoe zien de sessies eruit?
Het traject bestaat uit 6 sessies van een halve dag per maand. Tijdens de kick-off bepaalt de groep samen de thema's voor de volgende 5 sessies. Deze gaan bij voorkeur door bij de deelnemende bedrijven om ook zo inspiratie en nieuwe ideeën op te doen.
Mogelijke thema's zijn:
• Digitale revolutie in sales
• Innovatie en nieuwe trends in de verkoop
• Sales enablement
• Digitale tools
• Smarketing voor sales directors
• Optimale salesprocessen
• Slimme beloningsplannen
• Internationale sales
• …
Doelgroep
Sales Directors die deel uitmaken van het directieteam van grote ondernemingen en multinationals.