
Prijszetting voor KMO's
Van nattevingerwerk tot doordachte prijsstrategie
Je maakt tijdens deze opleiding kennis met de 4 onderdelen van een goede prijsstrategie:
- Kostprijsberekening
- Prijszetting
- Prijscommunicatie
- Prijs zelfzekerheid
Hierbij leer je meer over:
- Productanalyse
- Kostenanalyse
- Doelgroep analyse
- Waardebepaling
- Concurrentie analyse
- Marktonderzoek
Doelgroep:
Deze opleiding is bedoeld voor resultaatgerichte KMO’s die vooruitgang willen. Ze zijn bereid om met een kritisch oog naar hun zaak te kijken om zo meer structuur en zekerheid te ervaren. Ze willen hun prijszetting meer onderbouwen, structureren en optimaliseren.
Jouw trainer
Robin Cuypers - STREVER
Met STREVER geeft Robin Cuypers hardwerkende ondernemers zekerheid over hun prijzen, zodat ze geen geld op tafel laten liggen en eindelijk kunnen vragen wat ze waard zijn. Met zijn diverse achtergrond in zowel boekhouding als marketing heeft Robin al talloze KMO’s begeleid uit diverse sectoren, van tuinaannemers en architecten tot consultants en softwarebedrijven. Eerder gaf hij al opleidingen bij Thomas More, Unizo, Starterslabo, Puur Ondernemen en de Sociale Innovatiefabriek.