Waar en hoe maak je als verkoper het verschil? Ontdek het op 21 januari 2021 in een hands-on opleiding met een persoonlijke aanpak.
Sommige verkopers scoren beter dan anderen. Niet omdat ze intelligenter zijn, meer uitleg geven over het product of al wat meer ervaring hebben. Neen, ze maken het verschil met hun commerciële intelligentie.
Wat dat voor jou betekent en hoe je die vaardigheid kunt ontwikkelen en inzetten, leer je in een no-nonsenseopleiding. Je krijgt tal van tips waarmee jij je op een harde concurrentiële markt onderscheidt van je conculega's en waarmee je je doelstellingen behaalt en zelfs overstijgt.
Als deelnemer van deze training ga je voor de juiste inzichten in een salesflow. Die inzichten staan los van een product, dienst of prijszetting, maar focussen volop op een grotere commerciële intelligentie. Zo kun je naast je IQ en EQ in de toekomst ook je CQ uitspelen!
Wat maakt deze workshop nog extra interessant? Op het einde van de dag ga je naar huis met een persoonlijk actieplan waarmee je onmiddellijk aan de slag kunt.
Tijdens deze workshop krijg je het antwoord op vragen zoals:
- Wat is er belangrijker dan je product kennen en kunnen verkopen?
- Wat bepaalt het resultaat van een commercieel intelligente (CI) verkoper?
- Wat zorgt voor de magische klik tussen verkoper en klant?
- Hoe belangrijk is een goede uitleg van een CI-verkoper? En is die wel nodig?
- Is een CI-verkoper een duikbootkapitein?
- Kan een CI-verkoper andere dingen geven dan kortingen? En krijgt hij daar iets voor terug?
- Is een CI-verkoper fan van zijn bedrijf en … zijn klant?
Ben je een verkoper, accountmanager, salesmanager of vertegenwoordiger? Welke salesfunctie je ook uitoefent, inzetten op je commerciële intelligentie is een must. Zowel voor een juniorprofiel als voor een seniorprofiel.
Of misschien geef je leiding aan een salesteam? Ook dan is deze workshop een aanrader. Want dankzij je nieuwe inzichten, functioneer je zelf beter én coach je je salesteam naar een hoger professioneel niveau.
Jan Lux, Learning by Lux
Jan is zaakvoerder-trainer van Learning by Lux en traint en coacht verkopers sinds 1997. Heel wat klanten uit de mediasector doen een beroep op zijn expertise (zoals Concentra en DPG Media), maar ook Limburgse bedrijven zoals Ebema, Carglass, SKF, JCB en Fruitsnacks.
Jan houdt niet van grote theorieën, wel van echte workshops. Verwacht dus geen blitse powerpointpresentaties, maar een interactief gebeuren waar je samen nadenkt over hoe je je eigen verkoopproces kunt optimaliseren op basis van de aangereikte inzichten.
Erkenningsnummer KMO-portefeuille:
DV.O105507
Aantal opleidingsuren: 6.5 uren
Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.