Leer hoe je web strategieën creëert, verbetert en stroomlijnt
Inhoud
In deze basismodule staan we stil bij je positionering, doelen, doelgroepen en aanbod. We bespreken ook de rol van je website, content marketing, sociale media en advertenties in je marketing, en hoe je deze onderdelen optimaal laat samenwerken voor meer rendement.
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor bestuurders en (junior) marketeers die snel een grondig overzicht van online marketing willen, en efficiënt aan de slag willen gaan.
Er is geen voorkennis van (online) marketing vereist.
Jouw expert
Christophe Van Bael - Lincelot
Christophe is oprichter van Lincelot (°2011), het online marketingbureau uit Edegem. Samen met zijn collega’s biedt hij ondersteuning aan kmo’s in België en Nederland met strategisch marketingadvies, praktische marketingondersteuning (webdesign, SEO, sociale media, advertenties, marketing automation, copywriting, foto- en videoshoots) en marketingopleidingen.
Hij was ook enkele jaren marketingdocent aan de AP Hogeschool Antwerpen, en begeleidt elke dag bedrijven in hun zoektocht naar meer zichtbaarheid, klanten en sollicitanten. Christophe krijgt energie wanneer zijn klanten en cursisten inzichten en zin krijgen om met hun marketing aan de slag te gaan.

Interesse in de andere sessies van de Marketing classes?
Schrijf je dan in voor het gehele traject of kies voor één of meerdere van de volgende classes:
- Marketing class: De fundamenten van online marketing
- Donderdag 29 februari (Geel)
- Marketing class: Content marketing: de brandstof voor je online marketing
- Donderdag 25 april (Geel)
- Marketing class: Social media mastery: bouw jouw merk en bedrijf
- Donderdag 23 mei (Mechelen)
- Marketing class: Adverteren met impact: naamsbekendheid, bezoekers en leads
- Donderdag 20 juni (Geel)
Telkens van 9.00u tot 17.00u
Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.