Skip to main content

Meer leads genereren in tijden van GDPR

  • Online

Mag je nog wel contacten verzamelen en met hen communiceren via email?

Tijdens deze praktische sessie staan we stil bij de huidige stand van de privacywetgeving en welke impact er hierop is voor marketingafdelingen.

  • Zijn er nu effectief boetes uitgeschreven in ons land en onze buurlanden?
  • Waar moet je zeker op gaan letten voor je website en bij het uitvoeren van marketingcampagnes?

Via praktische voorbeelden en cases gaan we de discussie aan en op zoek naar de grenzen tussen marketing en het volgen van de privacyregels.

Praktisch

  • De sessie gaat online door. Om deel te nemen, heb je enkel een goede internetverbinding nodig.
  • Interactiviteit is gegarandeerd, al jouw vragen kan je stellen via Q&A of chat.
  • De concrete link om deel te nemen, ontvang je op woensdag 20 april.
  • Aanmelden kan vanaf 8.50u.

Jouw expert

Herman Maes is marketing strateeg bij digital agency Intracto en is daarnaast ook DPO in het kader van de privacywetgeving. Hierdoor balanceert hij op de grens van de letterlijke wetgeving en de praktijk binnen marketingprojecten. Als docent bij Thomas More en UHasselt is hij ook in het onderwijs actief.

Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.

Wanneer

Prijs

Leden:
€180 Excl. BTW

VROEGBOEKKORTING: T.e.m. 28/1 betaal je als Voka-lid slechts €162.

Niet-leden:
€270 Excl. BTW

Voorwaarden

Lees hier onze voorwaarden.

KMO-portefeuille
Bespaar tot 30% op jouw deelnameprijs. Het projectbedrag is €180/leden en €270/niet-leden. Indien je inschreef voor 28 januari is dit €162 voor leden. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons registratienummer is DV.O104982. Je kan hiervoor 3 opleidingsuren ingeven.
Meer info: www.kmo-portefeuille.be
KMO-portefeuille

Meer info?

Ontdek onze vacatures!
De nieuwe Kia EV6 nu bij Kia Vermant
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx