
Meer leads genereren in tijden van GDPR
Mag je nog wel contacten verzamelen en met hen communiceren via email?
Tijdens deze praktische sessie krijg je een overzicht van de privacywetgeving en welke impact deze heeft op je marketingafdeling.
- Zijn er nu effectief boetes uitgeschreven in ons land en onze buurlanden?
- Waar moet je zeker op gaan letten voor je website en bij het uitvoeren van marketingcampagnes?
Via praktische voorbeelden en cases gaan we de discussie aan en op zoek naar de grenzen tussen marketing en het volgen van de privacyregels.
Praktisch
- De workshop zal online doorgaan. Om deel te nemen, heb je enkel een goede internetverbinding nodig.
- Interactiviteit is gegarandeerd, al jouw vragen kan je stellen via Q&A of chat.
Jouw trainer
Herman Maes is marketing strateeg bij digital agency Intracto en is daarnaast ook DPO in het kader van de privacywetgeving. Hierdoor balanceert hij op de grens van de letterlijke wetgeving en de praktijk binnen marketingprojecten. Als docent bij Thomas More en UHasselt is hij ook in het onderwijs actief.