Skip to main content

Lerend netwerk Customer service managers

Investeren in klantrelaties is één van de belangrijkste factoren voor het succes van een onderneming. Voka Oost-Vlaanderen start daarom opnieuw een uniek en breed praktijkforum voor internal customer service professionals.

De klant heeft steeds hogere klantenverwachtingen. Eenvoudige elementen van de dienstverlening kan men zelf opnemen via “self-service” maar voor complexe vraagstukken blijft menselijk contact belangrijk.

Doorheen de customer journey maken klanten steeds meer gebruik van nieuwe kanalen. Ongeacht hun kanaalkeuze verwachten ze een consistente klantenervaring. 

Dit brengt voor bedrijven een aantal uitdagingen met zich mee: een evenwicht vinden tussen inzetten van digitale oplossingen versus menselijke interactie, de medewerkers voorzien van de juiste skills en ondersteuning, enz.

Topics

•    Klanteninzichten (verwerven en verbetercyclus)
•    Coaching (ev. vervolg op vorige sessie)
•    Hybride werken/hoe omgaan met thuiswerk 
•    Kanalenmix
•    Kennismanagement en kennisdeling
•    Preventie, welzijn, burn-out, …

Contactpersoon

Jolyn De Baets

Communicatie - Opleidingen

Adres

Voka Box
Lammerstraat 18
9000 Gent

Wanneer

Prijs

790 euro (excl. btw)

Nog geen lid?
Neem contact op met welkom@voka.be voor info over onze vele ledenvoordelen

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Voor deze activiteit kan je de kmo-portefeuille aanvragen, indien je hiervoor in aanmerking komt. Ons registratienummer is DV.O105301. Registreren kan via www.kmo-portefeuille.be

kmo-portefeuille