Skip to main content

Lab: Hybrid sales voor meer leads en klanten

  • On- en offline

De moderne salesaanpak is hybride (online én offline) en in een ideale wereld gaan marketing en sales hand in hand. Wie klaar wil zijn voor de toekomst, combineert online marketingtechnieken die zorgen voor leads en prospects met doeltreffende sales die zorgt voor opvolging en verkoop.

  • Wilt u het maximum halen uit uw sales? 
  • Vraagt u zich af hoe u kwalitatieve leads genereert met digitale marketing?
  • En hoe u het meeste impact maakt tijdens face-to-face én virtuele verkoopsgesprekken?

Ontdek alle antwoorden in onze opleiding ‘Hybrid sales voor meer leads en klanten’.

Workshop 1 – Krijg de mindset van een topverkoper

Waarom zijn bepaalde merken populairder dan andere? Waarom scoort de ene verkoper betere resultaten dan z’n collega? In deze workshop onderzoeken we waarom het zo belangrijk is om de klant centraal te stellen en hoe we dat in de praktijk ook effectief doen in marketing en sales. We doorgronden het beslissingsproces van klanten door te leren begrijpen hoe iemand evolueert van een behoefteherkenning tot een uiteindelijke aankoop.

Workshop 2 – Genereer meer leads met digitale marketing

Succesvolle bedrijven weten precies welke online marketingacties ze vandaag moeten ondernemen om hun verkoopresultaten van morgen te beïnvloeden. Ze zijn georganiseerd en ze hebben een plan. Maar hoe vindt u nieuwe klanten in een digitale wereld? Wat is de rol van online advertising, social media en e-mailmarketing? En welke content heeft u daarvoor nodig? Tijdens deze workshop delen we concrete inzichten en praktische tips die u zullen helpen om uw verkoopdoelstellingen te behalen.

Workshop 3 – Voer overtuigende verkoopsgesprekken

Verkopen kan u leren! Succesvolle verkoopsgesprekken, die zowel fysiek als online kunnen plaatsvinden, hebben een vaste structuur met een aantal cruciale fases. En voor elke stap in het verkoopsgesprek kunnen specifieke gesprekstechnieken worden ingezet. Tijdens deze workshop krijgt u alle knepen van het salesvak aangereikt om overtuigende verkoopsgesprekken te voeren: van de prospectiefase tot en met het sluiten van de deal.

Doelgroep

Dit lab is enkel en alleen geschikt voor startende bedrijven, die maximum 5 jaar bestaan. 

Spreker

Bavo Goos is een marketing & salesman pur sang. Hij bouwde een internationale salescarrière uit bij enkele toonaangevende merken en is ervan overtuigd dat de marketing & salestechnieken die grote merken toepassen, even goed tot succes leiden bij kmo's en handelszaken.

Dit Lab is volzet. Voor meer info kunt u contact opnemen met Astrid De Clerck.

VLAIO - VOKA

Contactpersoon

Astrid De Clerck

Member Services - Startend ondernemen

Adres

Voka | Brugge (O-Forty)
Kapellestraat 138
8020 Oostkamp

Wanneer

Prijs

  • 75 euro (excl. btw)

Voorwaarden

Annuleren kan enkel schriftelijk tot 7 dagen voor aanvang van de opleiding via astrid.declerck@voka.be. Zoniet blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Tot de eerste sessie mag een ingeschreven deelnemer zich door een collega laten vervangen. Na facturatie worden geen wijzigingen meer aangebracht. 

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Stel hier uw vraag
Accent
ING
Proximus
SD  Worx
CRM Group