Skip to main content
Growth

Lab: Growth Marketing

Wat is Growth Marketing?

De klassieke manieren van marketing volstaan niet meer. Stilstaan is achteruitgaan. Maar naar waar kunnen we evolueren? Wat zijn nieuwe manieren om met marketing om te gaan?

Het is een vraagstuk waar u tijdens deze opleiding met aan de slag gaat.

Growth marketing is marketing op een andere manier bekeken. Minder input, meer output. 

Doelgerichter communiceren en zaken die onmogelijk lijken toch mogelijk maken. Met een combinatie van een creatieve mindset en digitale tools kan een marketingstrategie naar een volgend niveau getild worden.  

Tijdens deze opleiding geeft GrowForce je een diepgaand inzicht in growth marketing met een zeer praktijkgerichte aanpak. Ze leren je de mindset, de vaardigheden en hoe je alles in je eigen bedrijf of project kan implementeren.

Je leert van bewezen groeitactieken en campagnes die ze voor GrowForce en hun klanten hebben geïmplementeerd

Structuur van de opleiding

Je neemt deel aan wekelijkse trainingen, live feedbackgesprekken en presentaties van growth marketeers en consultants van GrowForce.

Ze voorzien wekelijkse 1-1 sessies waarin we je vragen beantwoorden, feedback geven op je huiswerk en je helpen te verbeteren. Dit doen ze om de hands-on mentaliteit te bewaren.

Ze zijn aanwezig om je te helpen bij elke stap in het proces. Ze creëren interne communicatiekanalen, zodat je op elk moment direct contact met hen kan opnemen.

Programma

Week 1: Growth marketing 101

  • Hoe denken als een growth marketeer
  • Growth Marketing vs Digital Marketing
  • Waardepropositie en bepalen van uw doelgroep
  • Pirate funnel en het omlijnen van uw metrics

Week 2: Fundamenten voor het meten van uw groei

  • Framework voor het meten van uw data
  • Implementatie van tools voor data analyse
  • Meten van conversies op jouw website via Google Tag Manager en Google Analytics
  • 19 manieren voor ultieme groei

Week 3: Experiment design en het groeiproces

  • Definieer uw experimenten
  • Het groeiproces in uw bedrijf
  • Hoe uw groei volgen en organiseren
  • Spioneren van uw concurrenten
  • Dealbreakers canvas
  • Growth marketing canvas

Week 4: Hoe uw leads capteren en converteren

  • CRO optimalisatie
  • Activeren van uw leads: WOW momenten
  • Hoe bouw je een converterende landingspagina
  • Lead magnets: Triggers voor de conversie
  • Marketing automation: Automatisch opvolgen van leads
  • Lead generatie op LinkedIn
  • LinkedIn optimalisatie & automatisatie

Data

03/11 - 13u30-16u30

10/11 - 13u30-16u30

17/11 - 13u30-16u30

24/11 - 13u30-16u30

De opleiding zal worden gegeven door Thierry D'haenens en Nicholas D'hont van GrowForce.

https://www.linkedin.com/in/thierrydhaenens/

https://www.linkedin.com/in/nicholasdhondt/

 

Vlaio

Vlaio

Contactpersoon

Mathieu Vossen

Startersadviseur Bryo-Start Up

Wanneer

Prijs

Leden: €550.00
Niet-leden: €550.00

Extra info

Deze activiteit is volzet.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Gosselin
CapitalAtWork
Deloitte
De Ridder
facilicom
ING
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
Rombit_corporate partner
SD  Worx
Tormans