Skip to main content
Internationale marketing: the essentials

Internationale marketing: the essentials

Internationale marketing is een essentieel en snel evoluerend onderdeel van elke onderneming.  Het is een noodzakelijk instrument om uw producten of diensten bekendheid te geven en de sales te versterken in de verschillende doelmarkten.
 
Het strategisch inzetten op de verschillende marketingkanalen is geen sinecure. De snelle ontwikkeling van diverse digitale tools verhoogt de complexiteit van internationale marketing.
Deze infosessie internationale marketing brengt u 2 praktijkverhalen rond de aanpak hiervan bij Oystershell en bij Barco.
 
Beide bedrijven geven u een hands-on inzicht in hun marketing strategie:
 
  • Hoe een business strategie omzetten in een marketing strategie
  • Het definiĆ«ren van uw klanten (drijfveren, informatie, buyer journey), stakeholders en markten
  • Het gebruik van diverse marketing kanalen voor specifieke internationale markten
  • De link tussen digital marketing en sales
  • Het belang van platformen
  • Inzichten uit marktonderzoeken

Sprekers

  • Ellen Van de Woestijne, Global Strategic Marketing Director, Barco
  • Wouter Rubbens, International Marketing Manager, Oystershell Laboratories
 

Info en inschrijven

Inschrijven kan tot 16 februari 2020.
Stuur een mailtje naar internationaal.ov@voka.be

Met dank aan

AIO
Europese Unie

Adres

Voka Box
Lammerstraat 18
9000 Gent

Wanneer

Prijs

Gratis deelname mits vooraf inschrijven

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreƫerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Domestic Services
Banque de Luxembourg
Deloitte
ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
BovaEnviro+
GutzandGlory
G4S
Soundfield
Jobat