Je wil met je product een stevige omzet draaien op internationale markten. Maar hoe doe je dat succesvol? Met een effectieve verkoopstrategie en de juiste kneepjes van het vak, natuurlijk.
Met wat geluk verkoopt jouw product wereldwijd als zoete broodjes. Maar daar gaat meestal een lange strategische voorbereiding aan vooraf. Wie neemt welke rol op in je bedrijf? Hoe voer je effectieve salesgesprekken met oog op internationalisering? En hoe weet en meet je of je goed bezig bent?
In deze internationale salestraining krijg je in 3 sessies de nodige handvatten om een effectieve verkoopstrategie uit te bouwen die werkt in het buitenland. Van een sales- of acquisitieplan tot de juiste structuur en coaching van je teams, tot de finesse van culturele verschillen: alles wat jij nodig hebt, komt aan bod. Hoe we dat garanderen? Tijdens de eerste opleidingsdag leg je de accenten voor het verloop van de drie sessies. Zo stemt onze expert de inhoud af op jouw noden.
Programma
Jouw persoonlijke noden komen in het onderstaande programma op het voorplan te staan.
Sessie 1 7 mei | Dit kan aan bod komen:
Daarbovenop wissel je natuurlijk ervaringen uit met je collega-deelnemers. |
Sessie 2 21 mei | |
Sessie 3 28 mei |
Onze expert
Bart de Bruyne staat met beide benen in het bedrijfsleven als gedelegeerd bestuurder van OBO Bettermann NV, onderdeel van de OBO Bettermann Holding International. Als marketing en salesexpert helpt hij bedrijven in het uitbouwen van hun commerciële structuur en het behalen van resultaten.
Voor wie?
Export- en (internationale) salesmanagers, zaakvoerders en eigenaars die hun internationale verkoop naar een hoger niveau willen tillen.
Ook interessant
Versterk je internationale business verder met deze opleidingen.