Skip to main content
  • Home
  • Activiteiten
  • Infosessie: Supply chain optimalisatie - slimmer van order tot return
Infosessie: Supply chain optimalisatie - slimmer van order tot return
  • Online

Infosessie: Supply chain optimalisatie - slimmer van order tot return

Hoe kan ik mijn end-to-end logistieke keten goed onder controle houden en tegelijk tegemoet komen aan alle verwachtingen van de organisatie en vooral, de eindklant? In deze opleiding staan we stil bij hoe u de zwakke schakels in uw supply chain blootlegt en hoe u vervolgens slimmer van order tot return gaat.

Tijdens deze online infosessie bekijken we enkele inspirerende trends die u helpen bij het organiseren van uw supply chain. De verwachtingen van de consument keren steeds vaker terug in de B2B-omgeving en dat vraagt best wat transformaties. Customer experience dient dus aan de basis te staan van een georganiseerde supply chain.

Het verbeteren van de customer experience zal enkel kunnen door doorgedreven digitalisatie. 44% van de bedrijven heeft nu een digital first aanpak, en dat moet een pak hoger. Bent u geïntegreerd van uw customer service tot en met uw transporteur? Kan de klant zelf zijn bestelling volgen en retourneren indien nodig? Daarenboven denkt de klant ook aan de toekomst en laat dit vaak merken in de keuzes die hij maakt. De keuze hangt vaker en vaker af van de sustainability van uw oplossing. Supply chain en logistiek hebben nu eenmaal een slechte reputatie op milieuvlak. Werkt u ook aan groenere oplossingen? En communiceert u hierrond?

Deze infosessie is gericht op het verbeteren van de samenwerking tussen de verschillende actoren in de supply chain, van de leveranciers tot aan de eindklant. Op verschillende plaatsen in de service- en goederenstromen leert u optimalisaties definiëren en koppelen aan concrete acties met als doel om samen met uw partners maximale waarde voor de klant te genereren. Dit wordt geschetst aan de hand van concrete praktijkvoorbeelden.

Inschrijven voor deze online infosessie kan via deze link. Voor meer info kunt u contact opnemen met Anouk Andries.

Doelgroep

Supply Chain managers, Procurement managers, Warehouse managers, Customer Service manager, Logistieke managers; kennis van processen binnen uw organisatie en uw customer promise zijn een voordeel.

Spreker

Katrien Brems, Product and Sales Development Manager, DHL Express Belgium experienced in Solution Design for high demanding logistic warehouses.

DHL

Contactpersoon

Anouk Andries

Member Services - Logistiek/supply chain/sales en marketing

Wanneer

Prijs

Deze infosessie is gratis.

aio

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

Kosteloos annuleren kan enkel per mail naar anouk.andries@voka.be en dit tot 24 uur voor aanvang van de infosessie. Bij laattijdige annulatie zal een no show fee van 30 euro aangerekend worden. U kunt zich wel laten vervangen door een collega die aan de doelgroep voldoet.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Vraag het @ Voka

Een prangende vraag? Wij antwoorden binnen de 2 werkdagen!

Vraag het @ Voka
DigiChambers
CRM Group
DHL
ING
Proximus
SD  Worx