Skip to main content
HERMES Strategy

HERMES Strategy 2021

‘Maak uw bedrijf wendbaarder & future-proof’ - De schokgolf die de coronacrisis teweegbrengt in het bedrijfsleven is ongezien. Strategische beslissingen die anders enkele weken of maanden voorbereiding vergen, moesten stante pede door u en uw directiecomité genomen worden. Het is duidelijk dat een nieuwe strategische manier van denken en aanpak fundamenteel wordt.

Is uw bedrijf future-proof?

U wilde altijd al weten hoe uw collega-ondernemers omgaan met strategische beslissingen? Is uw huidige bedrijfsstrategie nog haalbaar en hoe maakt u fundamentele keuzes? Hoe gaan andere leidinggevenden om met (toekomstige) crisissituaties? Zijn uw (toekomstige) klantensegmenten en waardeproposities nog actueel?

Door te luisteren naar wat er concreet achter een andere bedrijfsmuur schuilt of te horen hoe collega-bedrijfsleiders bepaalde uitdagingen aanpakken, leert u bij en kan u uzelf en uw bedrijf gemakkelijker evalueren. Bovendien kan u in dit traject ook uw verhaal doen en bepaalde ervaringen of problematieken aankaarten.

Wat is het?

  • Een lerend peer-to-peernetwerk waar maximum 12 ondernemers uit diverse sectoren gedurende één jaar een aantal keer samenkomen.
  • Een traject gebaseerd op drie pijlers: kennisdeling, ervaringsuitwisseling en netwerking.
  • Elke sessie wordt door 2 of 3 deelnemers ingeleid met hun ervaring en strategie rond dit thema.
  • U beslist samen met de groep welke onderwerpen behandeld zullen worden.
  • Vertrouwelijkheid staat centraal in de sessies.

Mogelijke thema's :

  • Strategie en leiderschap voor wendbare organisaties
  • Groeien door productontwikkeling en -innovatie
  • Financieel beleid: van reactief naar proactief
  • Crisismanagement: Business Continuity Plan (BCP),communicatie, prioriteiten,…
  • Creatief en innovatief denken als leidinggevende
  • Digitale transformatie: ERP/CRM-systemen, digitale verkoop- en marketingstrategieën,…
  • Hr-beleid: het nieuwe normaal, omgaan met vakbonden binnen het bedrijf,…

 

Voor wie?

  • Voor middelgrote bedrijven met minimum 100 werknemers.
  • Voor ondernemers en bedrijfsleiders.

Op basis van een persoonlijk intakegesprek bekijken we of het programma beantwoordt aan uw professionele uitdagingen en ontwikkelingsbehoeften van u en uw organisatie. Is dit het geval, dan is een van de 12 gegeerde plaatsen binnen de groep voor u.

Contacteer ons via victor.debeukelaar@voka.be of 03-232 22 19.

Contactpersoon

Victor de Beukelaar

Projectcoördinator

Adres

Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Deelnemen bedraagt :
1.650 euro (excl. 21% btw) voor leden.
2.145 euro (excl. 21% btw) voor niet-leden.

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Gosselin
Welt white paper
CapitalAtWork
Deloitte
De Ridder
facilicom
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans