Skip to main content

Haal klanten uit uw contacten

Win het vertrouwen van uw potentiële klanten door social selling

U hebt het ongetwijfeld al gemerkt: de keuze is finaal nog steeds aan uw klant. En die heeft keuze te over, want u bent niet de enige met uw product of dienst. Met de klassieke marketing- en salesstrategieën kunt u niet genoeg benadrukken dat u en uw bedrijf uniek zijn? Een band opbouwen met uw potentiële klanten werkt anno 2021 wel degelijk om hen voor u te winnen. Leer zelf uw voordeel doen met social selling. 

Social selling staat voor een unieke 360°-benadering van uw markt. Het is de meest effectieve aanvulling op uw klassieke marketing- en salesstrategie, die u automatisch leads zal opleveren. Deze opleiding brengt u alle kneepjes van deze nieuwe verkoopaanpak bij. Niet alleen staat uw pitch hierna op punt, u leert ook alle do’s en don’ts kennen van off- en online social selling. U keert terug naar uw bedrijf met een compleet 360°-model en een set praktische, direct toepasbare tactieken en strategieën onder de arm. Zo zet u koude leads veel makkelijker om in warme aanbevelingen en boort u veel sneller nieuwe klanten aan.

INHOUD

Wat is social selling?

  • Een 360°-benadering van uw markt
  • Welke netwerkmeetings en –methodes kiest u best? Of net niet?
  • Het belang van een perfecte pitch
  • De beste manieren om kennis te maken met een groepje mensen
  • De drie fundamentele principes van social selling
  • Leer online een fantastische eerste indruk maken
  • Leer online contact leggen met een onbekende
  • Het belang van eerste, tweede en derde graad in uw netwerk
  • Het belang van contentmarketing
  • Het verschil tussen een lead, een tip, een introductie en een warme aanbeveling
  • Het verschil in effectiviteit tussen een koude lead en een warme aanbeveling
  • Wanneer om een aanbeveling vragen?
  • Maak van een koude lead een warme aanbeveling via LinkedIn
  • Leer de kip met de gouden eieren detecteren in uw netwerk


DOELGROEP

Mensen die meer willen weten over social selling of hun eerste stappen erin willen zetten
Ook voor introverte personen is deze opleiding heel geschikt

 

TRAINER

Véronique De Prycker had ooit een grondige hekel aan netwerken, tot ze het tot een van haar grootste expertises maakte. Met vallen en opstaan leerde ze alle valkuilen overwinnen en oplossingen bedenken voor haar introverte kant.
Ze creëerde daarbij een uniek 360°-model rond social selling dat in elk bedrijf toepasbaar is. Daarom is ze het perfecte voorbeeld van hoe zelfs het spreekwoordelijke muurbloempje te transformeren is tot een kei in social selling.
 

Contactpersoon

Margo Mathys

Coördinator opleidingen en lerende netwerken

Adres

Zetel Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Deze opleiding kost €550 (excl. 21% btw) voor zowel leden als niet-leden. 

Voorwaarden

Annulatie
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 21 oktober 2021. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

 

Privacy

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Gosselin
Welt white paper
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
GSJ Advocaten
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans