
Digital Marketing Lab: Basics SEA
Creëer meer online visibiliteit door Google Ads.
Tijdens deze basisopleiding SEA krijg je een inzicht in alle mogelijkheden van Google Ads. Na een korte intro starten we met de algemene opbouw van een Google Ads campagne. Vervolgens zetten we de theorie om in de praktijk en gaan we aan de slag met het opmaken van een eerste campagne in je eigen account. Je leert welke parameters je moet instellen om je vooropgestelde KPI’s te behalen.
Ben je al een ervaren digital marketeer en heb je nood aan een opfrissing? Schrijf dan in voor SEA Advanced!
Deze opleiding is een onderdeel van het Digital Marketing Lab Basics
In 4 praktijkgerichte workshops leer je om jouw bedrijf digitaal op de kaart te zetten.
Vooraf
Je zal vooraf een handleiding ontvangen over hoe je een Google Ads account aanmaakt. Mits deze korte voorbereiding ben je alvast klaar voor de opleiding.
Spreker
Marijke Moreels van Digital Leader. Marijke werkt als Senior SEA expert bij Digital Leader. Met haar 6 jaar ervaring op de teller kent ze de ins en outs van alle Google producten. Ze staat dagelijks aan de knoppen van de Google campagnes. Of er nu met zoek-, display-, video- of shopping campagnes geadverteerd wordt, Marijke zet verschillende kanalen in om relevant verkeer naar de websites van de klanten te brengen en zorgt ervoor dat ze ook écht opbrengen.
Ontvang je graag meer informatie? Stuur gerust een mailtje naar Jolyn.