
Digital Marketing Lab: Advanced Google Data Studio
Analyseer en interpreteer het gedrag van jouw websitebezoekers met Google Data Studio.
Ongetwijfeld maakt ook jouw bedrijf gebruik van meerdere marketing tools zoals Google Ads, Facebook, LinkedIn, Emailmarketing enzovoort. Helaas is het niet altijd gemakkelijk om een rapportage te maken van deze verschillende tools. Een Google Data studio dashboard biedt hier de ideale oplossing. Dit dashboard brengt de cijfers van al deze kanalen samen om rapporten op maat samen te stellen en de return van jouw marketinginspanningen overzichtelijk te kunnen analyseren dankzij datavisualisatie.
Deze opleiding is een onderdeel van het Digital Marketing Lab Advanced
In 4 praktijkgerichte workshops leer je om jouw bedrijf digitaal op de kaart te zetten.
Vooraf
Je hebt toegang tot een Google Analytics account nodig (gekoppeld aan je website) en het volgen van de Google Analytics opleiding is sterk aangeraden.
Spreker
Marijke Moreels van Digital Leader. Marijke werkt als Senior SEA expert bij Digital Leader. Met haar 6 jaar ervaring op de teller kent ze de ins en outs van alle Google producten. Ze staat dagelijks aan de knoppen van de Google campagnes. Of er nu met zoek-, display-, video- of shopping campagnes geadverteerd wordt, Marijke zet verschillende kanalen in om relevant verkeer naar de websites van de klanten te brengen en zorgt ervoor dat ze ook écht opbrengen.
Ontvang je graag meer informatie? Stuur gerust een mailtje naar Jolyn.