Wil jij verbluffende verkoopresultaten behalen? Benieuwd hoe je jouw verkoopstrategie kunt optimaliseren met AI? Ontdek geavanceerde salesprognoses, data-gedreven inzichten en nauwkeurige voorspellingen om jouw verkoopstrategieën te optimaliseren en je omzet te verhogen.
In deze VUCA (volatile, uncertain, complex and ambiguous) wereld is het als onderneming noodzakelijk om te anticiperen op veranderlijke behoeften van de klant. Door het analyseren van historische verkoop- en klantdata kan jouw organisatie makkelijk navigeren in deze veranderlijke wereld. Het vroegtijdig ontdekken van onregelmatige aankooppatronen, met geavanceerde artificiële intelligentie, ondersteunt jouw organisatie in het bepalen van de verkoopstrategie en draagt bij tot een accurater stockbeheer.
Duik tijdens deze Digital Deep Dive in de wereld van geavanceerde verkoopprognoses. Verkrijg diepgaand inzicht in de AI-modellen die klantverloop verlagen en saleskansen verhogen. Ontdek welke stappen nodig zijn om dit in jouw organisatie te implementeren en leer hoe je jouw verkoopstrategieën optimaliseert met behulp van AI. Het resultaat: een sterkere relatie met de klant en een hogere omzet!
Programma
In deze opleiding verkrijg je inzicht in de mogelijkheden van artificiële intelligentie voor de opmaak van verkoopprognoses door een strategische benadering aangevuld met concrete voorbeelden uit de praktijk:
- 9.00 tot 10.45 uur: Strategische focus
- 11.00 tot 12.00 uur: Inzichten uit de praktijk
- 12.00 tot 12.30 uur: Panelgesprek
Spreker
Pauwel Grepdon, co-founder en co-CEO van Trendskout, een snelgroeiende Vlaamse scale-up. Trendskout ontwikkelde hun eigen AI-platform dat ondertussen geliefd is door meer dan 100 ondernemingen in België, Nederland, Duitsland en het Verenigd Koningrijk. Pauwel zal aan de hand van enkele praktische use-cases toelichten hoe predicatieve analyses bedrijven ondersteunt in het maximaliseren van hun verkoop.
Koen Ovaere, co-founder Trendskout. Na het afstuderen begon Koen aan een doctoraatsonderzoek op het gebied van Fuzzy Logic & artificiële intelligentie. Deze verworven expertise paste hij toe in verschillende domeinen, waaronder HR, Productie en Sales, voor bedrijven zoals Siemens, Atlas Copco en diverse kmo's. In 2019 heeft hij samen met Pauwel en Tom Trendskout opgericht om bedrijven te helpen bij het sneller halen van meerwaarde uit AI. Trendskout biedt een gebruiksklaar AI-platform voor sales, kwaliteitscontrole en andere toepassingen.
Doelgroep
Deze opleiding is bedoeld voor volgende profielen:
- Zaakvoerders, ondernemers
- CCO's & sales- en marketingverantwoordelijken
- Professionals die hun organisatie willen versterken door middel van artificiële intelligentie
Wil je niets missen en vermijden dat waardevolle inzichten over digitale innovaties aan je voorbijgaan? Dan kan je ook de andere sessies uit deze reeks volgen.
- Digital Deep Dive: Snellere Time-to-Market met Digital Twins - vrijdag 13 oktober 2023
- Digital Deep Dive: Talentmanagement met datagedreven inzichten - vrijdag 27 oktober 2023
- Digital Deep Dive: De uitdagingen van een CFO tijdens een cybercrisis - vrijdag 1 december 2023
- Digital Deep Dive: B2B Klantrelaties in Web3 - vrijdag 8 december 2023