
Digitaal in dialoog met uw klanten en prospecten
Maak online evenveel indruk als in het echt
Een connectie maken met klanten of prospecten is niet altijd even gemakkelijk. Wanneer dit ook nog eens online moet gebeuren, lijkt dit zelfs bijna onmogelijk. Want we missen een pak signalen wanneer we niet echt fysiek samen zijn.
Ondanks de extra uitdagingen die samengaan met een online verkoopgesprek, is het perfect mogelijk om online evenveel impact te hebben als in het echt.
Inhoud
- De ideale drietrapsformule van de (online) start
- Hoe de aandacht vasthouden tijdens een online sessie, meeting of presentatie
- Nuttige tools en concrete tips die werken op elk onlineplatform
- Drie onmisbare componenten om uw boodschap met impact over te brengen
- Het juiste gebruik van PowerPoint en andere ondersteunende tools
- De juiste manier om af te sluiten, te checken en … te verankeren
Doelgroep
Iedereen die regelmatig online verkoopgesprekken voert.
Spreker
Ronald De Keersmaeker, Blinc