Skip to main content
Map
Voka Lerend Netwerk

Customer service managers

Ben je een customer service manager die op zoek is naar een plek waar je kan leren van en met met gelijkgestemde professionals, uit verschillende sectoren? Dan is dit lerend netwerk iets voor jou!

Een lerend netwerk? Hoe, wat?

Wil je graag jouw uitdagingen aftoetsen met managers in dezelfde functie en situatie? Niet te veel theorie, maar liever gewoon praktijk? Dan is een lerend netwerk vast en zeker iets voor jou! Al jaren brengt Voka groepen van een 15-tal managers met gemeenschappelijke uitdagingen op regelmatige basis samen om kennis en ervaringen met elkaar te delen. Tijdens een lerend netwerk leren de deelnemers zowel van een expert als van elkaar. 

Hoe zien de sessies eruit?

Tijdens elke sessie wordt er één topic uitgelicht. Deze topics worden in samenspraak met de deelnemers gekozen, op basis van de huidige uitdagingen. In totaal staan er zes sessies op de agenda.

Voor wie is dit lerend netwerk interessant?

Customer service managers van middelgrote en grote bedrijven.

Praktische informatie over de kick-off

De allereerste sessie gaat door bij Ardo, met rondleiding. We ontvangen je graag vanaf 12 uur voor een lichte lunch, gevolgd door een inhoudelijk luik. Het einde is voorzien rond 17 uur. De andere 5 sessies gaan door op: 

  • Sessie 2: 09/11/23 09.00 - 13.00 uur
  • Sessie 3: 18/01/24 13.00  -17.00 uur
  • Sessie 4: 19/03/24 09.00 - 13.00 uur bij Van de Velde in Schellebelle
  • Sessie 5: 25/04/24 13.00  -17.00 uur bij De Stroomlijn in Ieper
  • Sessie 6: 18/06/24 09.00 - 13.00 uur bij Unilin in Desselgem

Contactpersoon

Jolyn De Baets

Communicatie - Opleidingen

Wanneer

Prijs

900 euro

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Film Fest Gent 2023