Skip to main content

Customer experience: zet in op een betere klantbeleving

Zet je klanten centraal en maak de klantbeleving memorabel, uniek en relevant

Customer Experience gaat in essentie om de totaalervaring die klanten hebben met jouw bedrijf. Deze klantbeleving wordt bepaald door alle interacties die klanten hebben met het bedrijf, doorheen de gehele klantreis of customer journey. Customer Experience is een hot topic op de agenda van veel bedrijven. Investeren in een betere klantbeleving resulteert in een hogere klantentevredenheid en een hogere loyaliteit. Daarnaast is het dé aangewezen manier om je te onderscheiden van de concurrentie, door de klant jouw unieke merkwaarden te laten ervaren.  

Tijdens deze opleiding/workshop krijg je de essentie van klantbeleving, merkbeleving en Customer Journey Mapping mee. Je krijgt praktische inzichten, tips & tricks aangereikt om zelf aan de slag te kunnen gaan met het verbeteren van de klantbeleving van jouw bedrijf. 

Inhoud

  • Het belang en de voordelen van het inzetten op klantbeleving.
  • De customer journey: het concept en de verschillende fasen in de klantreis.
  • Belangrijke momenten in de customer journey.
  • Hoe creëer je een memorabele klantbeleving?
  • Workshop Customer Journey Mapping:
    • In kaart brengen van de customer journey voor jouw bedrijf: kanalen, touchpoints, emotiecurve.
  • Hoe creëer je een onderscheidende klantbeleving? Inrichten van de klantreis vanuit jouw unieke merkwaarden.
  • Hoe krijg je inzicht in de klantbeleving? Methodes voor het verzamelen van klantinfo. 

Doelgroep

Ondernemers die willen inzetten op het realiseren van een onderscheidende en sterke klantbeleving 

Jouw expert

Sabine Vermuyten – Expiria

Sabine is docente Marketing & Customer Experience Management aan de Thomas More hogeschool te Geel. Als Customer Experience consultant begeleidt ze bedrijven bij het optimaliseren van hun klantbeleving.     
 

Past deze datum niet of is de opleiding volzet, klik dan hier voor een actueel overzicht.

Adres

Voka - KvK Mechelen - Kempen
Kleinhoefstraat 9
2440 Geel

Wanneer

Prijs

Leden:
€360 Excl. BTW

VROEGBOEKKORTING: T.e.m. 28/1 betaal je als Voka-lid slechts €324.

Niet-leden:
€540 Excl. BTW

Klik hier voor meer info over jouw ledenvoordelen

Voorwaarden

Lees hier onze annulatievoorwaarden.

KMO-portefeuille
Bespaar tot 30% op jouw deelnameprijs. Het projectbedrag is €360/leden en €540/niet-leden. Indien je inschreef t.e.m. 28 januari is het projectbedrag als lid van Voka €324. De aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Ons registratienummer is DV.O104982. Je kan hiervoor 7 opleidingsuren ingeven.
Meer info: www.kmo-portefeuille.be

KMO-portefeuille

Meer info?

Ontdek onze vacatures!
De nieuwe Kia EV6 nu bij Kia Vermant
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx