Skip to main content

Creëer een sterke online aanwezigheid voor jouw bedrijf

Krijg een overzicht van de digitale trends en de belangrijkste digitale kanalen en leer welke content je kan gebruiken en hoe je een contentplan opstelt.

Digitaal is het nieuwe normaal. Het is overal en evolueert voortdurend.
In dat opzicht is digitale marketing nog belangrijker geworden voor jouw bedrijf. Het zorgt voor meer merkbekendheid, vertrouwen, leads, inkomsten én groei.
Digitale marketing is bovendien makkelijker te meten waardoor je jouw online campagnes kan optimaliseren.

Tijdens drie sessies krijg je een overzicht van de digitale trends en de belangrijkste digitale kanalen. Je leert welke content je kan gebruiken en hoe je een contentplan opstelt.

INHOUD

Sessie 1: Digitale trends & evaluatie van eigen online aanwezigheid

Tijdens de eerste sessie krijg je een overzicht van de belangrijkste digitale trends en technologieën.
Je krijgt inzichten in veranderende klantenbehoeftes die een digitale wereld met zich mee brengt, alsook welke invloed dit heeft op jouw bedrijf en strategie.
Ook leer je hoe je jouw online aanwezigheid kan meten en evalueren.

Sessie 2: Maak kennis met de belangrijkste digitale kanalen: Facebook, Instagram & LinkedIn

Tijdens de tweede sessie verdiept je je in de sociale media kanalen Facebook, Instagram en LinkedIn en leer je enkele belangrijke feiten en cijfers. We delen tips & tricks om vandaag nog aan de slag te gaan met deze kanalen alsook hoe je jouw succes (KPI’s) kan meten.
De theorie wordt geïllustreerd met concrete voorbeelden.

Sessie 3 : Uitwerking van contentplan

De content die je plaatst op jouw kanalen moet de aandacht van klanten trekken. Sterke content is namelijk essentieel om klantenloyaliteit te genereren.
Tijdens deze laatste sessie leer je hoe je content maakt die waardevol is voor jouw doelgroepen.
Aan het einde van deze training weet je hoe je via jouw content bekendheid creëert rond een merk. Je leert hoe dit allemaal samengebracht wordt in een solide contentstrategie, gebruikmakend van het content framework.

DOELGROEP

Medewerkers en verantwoordelijke marketing, socialmedia managers, content creators, communicatieverantwoordelijken, algemeen management en bedrijfsleiders.

Contactpersoon

Laura Govaerts

Coördinator innovatie en digitale transformatie

Adres

Zetel Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

550 euro (excl. 21 % btw) voor de drie modules.

Deze prijs is mogelijk dankzij de financiële steun van het Vlaams Agentschap Innoveren & Ondernemen via het programma ‘Samen voor #sterkondernemen’.

KMO-portefeuille is niet van toepassing.

Voorwaarden

Annulatie

Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 3 maart 2022. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen.

Privacy

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Gosselin
Welt white paper
AW_Welt Whitepaper Inclusieve leidinggevende
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
GSJ Advocaten
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans