Skip to main content
Business Club Customer Service

Business Club Customer Service

Investeren in klantrelaties is één van de belangrijkste factoren voor het succes van een onderneming. Voka Oost-Vlaanderen start daarom opnieuw een uniek en breed praktijkforum voor internal customer service professionals.

Het kost gemiddeld 10 keer meer om een klant terug te krijgen dan om een klant te houden. Een goede 'klantenservice' vormt de basis voor een goede 'customer experience'.

Uw commerciële binnendienstmedewerkers zijn dan ook de spil van uw bedrijf. Zij verwerken orders, handelen klachten af, hebben vaak dagelijks contact met uw klanten. Hoe maakt u van uw ondersteunende, administratieve dienst een adviserende, commercieel gedreven afdeling?        

Mogelijke topics 

  • Managen en coachen van uw binnendienstteam
  • Opstellen van kwantificeerbare doelstellingen/KPI’s
  • Klachtenmanagement
  • Procesoptimalisatie
  • Wanneer bereikt een organisatie 'Customer Service Excellence'?
  • Trends in customer service
  • The customer journey
  • Praktijkgetuigenissen

Doelgroep

  • Managers / verantwoordelijken van een customer service center
  • Customer Service Managers

Informatie en inschrijvingen

Meer weten? Stuur een mailtje naar Nathalie Van de Kerchove of bel 09 266 14 43.

Adres

Voka Kamer van Koophandel Oost-Vlaanderen (Voka Box)
Lammerstraat 18
9000 Gent

Wanneer

Prijs

Voka-leden: € 1200 (excl. btw)

Niet-leden: op aanvraag

Nog geen lid? Neem contact op met welkom@voka.be voor info over onze vele ledenvoordelen.

Voorwaarden

Een tweede deelnemer van hetzelfde bedrijf geniet 10% korting.

Voor deze activiteit kan u kmo-portefeuille aanvragen, indien u hiervoor in aanmerking komt. Ons registratienummer is DV.O105301. Registreer u nu op www.kmo-portefeuille.be.

kmo-portefeuille

 

 

 

Hulp nodig?

Deloitte
ING
Logo Mensura
Proximus
SD Worx
BovaEnviro+
GutzandGlory
G4S
Soundfield
Jobat Media