Straalt jouw merk uit wat je voor ogen hebt? Perceptie kan je niet helemaal controleren, maar je merkstrategie natuurlijk wel.
Het gevoel dat jouw merk bij je consument oproept, het imago van je bedrijf, de kwaliteit die je product uitstraalt... Allemaal onderdelen van je merkstrategie. In Boost je brand leer je alles wat je moet weten voor een vlijmscherpe brandingstrategie.
Merkstrateeg en auteur Stef Verbeeck (Pavlov) schreef al 5 boeken over branding, zowel voor jezelf als voor je onderneming. Hij deelt zijn expertise in drie praktische sessies, die jouw merk de nodige peper geven. Je ideale positionering als kmo, een feilloze storytelling en het perfect uitgestippelde pad voor je customer journey, alles komt aan bod. Ontdek hieronder het volledige programma en schrijf in via de knop rechtsboven.
Programma en data
2 oktober | 10u - 13u | Sessie 1: Merkanalyse
- Breng de motieven van jouw ideale klant in beeld: wat overtuigt hen rationeel en emotioneel?
- Een duidelijke visie die jou op de markt onderscheidt van je concurrenten: de juiste positionering
- Welke rol speelt je merk in het leven van je doelgroep?
9 oktober | 10u - 13u | Sessie 2: Merkstrategie
- Hoe ontwikkel je échte meerwaarde voor jouw klant? Value proposition en purpose.
- De meerwaarde van storytelling als basis voor je merk: merkverhaal en elevator pitch
- Waarom merkstrategie eigenlijk antropologie is en emoties moet prikkelen
- Vertalen van je merkstrategie naar een identiteit die de juiste associaties opwekt bij je doelgroep
17 oktober | 10u - 13u | Sessie 3: Merkbeleving
- De oneindige customer journey en hoe je meerwaarde creëert bij elke touch point
- Wegnemen van frictie en het optimaliseren van communicatie en beleving
- Het uitbouwen van langetermijnrelaties met je doelgroep
Voor wie?
Met dit traject richten we ons naar kmo's en hun zaakvoerders, marketingprofessionals en beslissingsnemers.
Spreker
Stef Verbeeck , partner en merkstrateeg bij de branding consultancy Pavlov. Zij buigen zicht over de ideale merkstrategie, -beleving en -identiteit.
Zijn 5e boek “Relatie Renaissance” ligt sinds begin 2023 in de rekken. Relatie Renaissance is een pleidooi voor meer menselijkheid en emotie in branding, aan de hand van 5 paradoxen en de 5 deugden die van je merk een lovebrand maken.
Toegankelijkheid
Heb je nood aan specifieke assistentie of kunnen we dit event toegankelijker voor je maken? Stuur je opmerking mee in bij je inschrijving en we bekijken in samenspraak te mogelijkheden.