Skip to main content

Bezoekers online laten klikken en kopen? Aan de slag!

Een praktische gids om te starten met conversie-optimalisatie

Trekt u al veel bezoekers naar uw website? En bent u al eens nagegaan hoeveel van die bezoekers effectief contact opnemen of iets kopen?

Stel u bent dienstverlener en hebt zo’n 100 bezoekers per maand op uw website. Van die bezoekers vragen er twee mensen een offerte aan. U heeft wel een hoog aantal bezoekers, maar slechts twee personen voeren daadwerkelijk een actie uit. De conversie ratio is dus zeer laag.

Tijdens deze opleiding leert u hoe u deze conversie ratio kan optimaliseren zodat een websitebezoeker kan omgezet worden naar een lead, prospect of klant.
Boordevol praktijkvoorbeelden laten we u niet alleen de zakelijke impact zien, maar leggen we ook uit waarom het enorm leuk is om te doen.

INHOUD

  • Wat is conversie ratio optimalisatie?
  • Waarom is het belangrijk?
  • Hoe pas ik conversie ratio optimalisatie toe op mijn eigen website?
  • 5 stappenplan om direct aan de slag te gaan
  • Praktijkvoorbeelden
  • Q&A

DOELGROEP

Marketingmedewerkers en verantwoordelijken, sales medewerkers en verantwoordelijken, algemeen management en bedrijfsleiders.

SPREKER

Upthrust is een initiatief van The House of Marketing, een toonaangevend internationaal adviesbureau voor sales & marketing.

Contactpersoon

Margo Mathys

Coördinator opleidingen en lerende netwerken

Adres

Zetel Antwerpen
Markgravestraat 12
2000 Antwerpen

Wanneer

Prijs

Als lid betaalt u 150 euro (excl. 21% btw)
Als niet-lid betaalt u 210 euro (excl. 21% btw)

Voorwaarden

Annulatie
Annuleren kan enkel schriftelijk tot en met 1 december 2021. Nadien blijft het volledige bedrag van de factuur verschuldigd. Een ingeschreven deelnemer mag zich wel door een andere persoon laten vervangen. De Kamer behoudt zich het recht om de opleiding te annuleren indien, ondanks alle inspanningen, de omstandigheden ons ertoe dwingen. Het volledige inschrijvingsgeld wordt dan teruggestort.

kmo-portefeuille
Recupereer een deel van uw opleidingskosten via de kmo-portefeuille. De aanvraag moet ten laatste twee weken na de start van de opleiding gebeuren op www.kmo-portefeuille.be.
Indien u beroep doet op de kmo-portefeuille, dient u nog btw op de volledige opleidingskost te betalen.

Benodigde informatie kmo-portefeuille
Het registratienummer van Voka – Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland: DV.O104083.
Type dienstverlening: opleiding
Datum inschrijving: 8 december 2021
Projectbedrag: €150 voor leden, €210 voor niet-leden
Aantal opleidingsuren: 4

Privacy
Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

Welt white paper
Gosselin
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
GSJ Advocaten
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans