Skip to main content

B2B Growth Marketing

  • On- en offline

Je hebt een geweldig product of een bijzondere dienst in je aanbod? En een klantgesprek weet je meestal om te zetten in een deal? Alleen lukt het je niet altijd even goed om een afspraak met mogelijke klanten te versieren? Het lab b2b growth marketing helpt je hiermee helemaal op weg.

Koud bellen is vaak geen pretje. Want de concurrentie is overal en iedereen vist vaak ook in dezelfde vijver. Tijdens deze opleiding leer je hoe je kwalitatieve leads kan aanboren op een efficiëntere en effectievere manier. Van mailcampagnes over LinkedIn-optimalisatie en -automatisatie tot een overtuigende landingspagina: alle tools komen aan bod om jouw agenda te vullen met veelbelovende afspraken.

 

Wat zal je leren?

✓ Je leert onze bewezen methode om succesvol koud te mailen en meer afspraken in te plannen, zodat je bedrijf kan groeien.

✓ Hoe bouw je met handige tools een machine die elke maand consistente leads voortbrengt?

✓ Hoe ontmoet je jouw droomklanten als ondernemer, freelancer, businessdeveloper, verkoper of consultant?

✓ Hoe schrijf je geweldige e-mails die reacties losweken, zelfs als je geen ervaring hebt met copywriting?

✓ Hoe gebruik je LinkedIn om topsalesprofessionals te bereiken?

✓ Hoe gebruik je landingspagina's om jouw potentiële klanten te laten converteren?

Structuur van de opleiding

Je neemt deel aan wekelijkse trainingen, live feedbackgesprekken en presentaties van consultants van GrowForce.

Opleidingssessies worden afgewisseld met feedbacksessies waarin je jouw vragen en ervaringen kan uitwisselen met de andere deelnemers. De consultants van GrowForce zijn altijd aanwezig en staan je bij tijdens elke stap. Ook tussendoor kan je bij hen terecht met jouw vragen en reiken ze je graag tips aan.

Programma

Sessie 1 - LinkedIn-marketing

  • LinkedIn 101
  • LinkedIn-optimalisatie
  • LinkedIn-automatisatie met Phantombuster
  • LinkedIn-tooling
  • LinkedIn-berichten die converteren

Sessie 2 - Salesstrategie en blueprinting

  • Blueprinting
  • CRM-tooling
  • Organisatie van leads

Sessie 3 - Koud mailen en data verzamelen

  • Copywriting voor sales
  • Hoe schrijf je de beste emails?
  • Tooling voor koud mailen
  • Datascraping
  • Koud mailen en GDPR

Sessie 4 - Landingspagina’s en automatisatie

  • Lead magnets die werken
  • Hoe bouw je converterende landingspagina's?
  • Marketingautomatisatie

Data

  • 19/10: theoriesessie 1 - 14.00-17.00 u.
  • 26/10: feedback - 14.00-15.00 u.
  • 02/11: theoriesessie 2 - 14.00-17.00 u.
  • 09/11: feedback - 14.00-15.00 u.
  • 16:11: theoriesessie 3 - 14.00-17.00 u.
  • 23/11: feedback - 14.00-15.00 u.
  • 30/11: theoriesessie 4 - 14.00-17.00 u.
  • 07/12: feedback - 14.00-15.00 u.

Contactpersoon

Mathieu Vossen

Startersadviseur Bryo-Start Up

Wanneer

Prijs

Leden: €550.00
Niet-leden: €550.00

Voorwaarden

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Welt white paper
Gosselin
CapitalAtWork
Customer Collective
Deloitte
De Ridder
facilicom
GSJ Advocaten
Logo Mensura
Proximus
Recrewtment
SD  Worx
Tormans