Skip to main content
computeropleidingen

Apps in Office 365

Optimaliseer je organisatie en werkwijze in Office 365 met apps zoals Teams, Planner, Forms, ... Je leert het allemaal tijdens deze workshop op 4 februari 2020!

In Office 365 zitten niet alleen de standaard bekende programma’s zoals Word, Excel, PowerPoint, Onenote en Outlook maar ook heel veel andere “Apps” die juist bedoeld zijn om het samenwerken en delen te bevorderen. Het is dus zaak om al deze tools op een zo optimale wijze te gebruiken.

Maar op welke wijze kan je dit doen? Naast Onedrive en Sharepoint kunnen Apps zoals Teams, Planner, Forms,… je organisatie en eigen werkwijze verder optimaliseren.

Tijdens deze workshop komen onderstaande Apps aan bod:

 

 

Microsoft Teams

 

Binnen Microsoft Teams kunnen medewerkers samenwerken in verschillende teams en projecten, samenwerken op verschillende manieren en op verschillende bestanden en documenten.

 

Microsoft Planner

 

Met Microsoft Planner kan je eenvoudig plannen maken, taken organiseren en toewijzen, bestanden delen, chatten over werk en updates over de voortgang ontvangen. Deze app werk naadloos samen met Outlook taken en/of Todo.

 

Microsoft Forms

 

Met Microsoft Forms kan u snel en eenvoudig gepersonaliseerde formulieren en vragenlijsten maken. Microsoft Forms verzamelt de antwoorden in real-time en visualiseert uw data automatisch in grafieken. Maar natuurlijk kan je de verzamelde info met Power automation verder verwerken.

 

Power automation

 

Met Power automation kunt u bedrijfsprocessen op een heel eenvoudige manier automatiseren door bijvoorbeeld de herhalende en tijdrovende processen en taken in werkstromen om te zetten. Dat betekent dat de activiteit die volgt op een vorige activiteit automatisch wordt uitgevoerd.

 

Microsoft To-do

 

Met deze app kan je je verschillende taken ordenen, prioriteit geven,… enz. Microsoft to-do werkt naadloos samen met Outlook, Teams en Planner.

Bij voorkeur neem je je eigen laptop mee, zodat je alle geleerde info onmiddellijk kan toepassen op je eigen apparatuur. 

Alle gebruikers met een Office 365-licentie die hiervan optimaal willen gebruik maken.

Joachim Gregoor
Prezibelle geeft al vele jaren trainingen en workshops voor het optimale gebruik van digitale tools.
De nadruk ligt hier steeds op het stapsgewijs "zelf aan de slag gaan" met de verschillende programma's, om de programma's daarna zelfstandig te kunnen gebruiken.

Erkenningsnummer KMO-portefeuille:

DV.O105507

Bespaar een aanzienlijk deel op de prijs van de opleidingskost. Aanvraag dient te gebeuren ten laatste 14 kalenderdagen na aanvang van de opleiding. Voor specifieke voorwaarden zie www.kmo-portefeuille.be.

KMO-portefeuilleMensuraProximus

Vind alle opleidingen via www.voka.be/limburg/kameracademie

Contactpersoon

Michèle Martens

Coördinator Kameracademie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel Limburg
Gouverneur Roppesingel 51
3500 Hasselt

Wanneer

Prijs

Voka-leden:
€ 195,00 excl. btw

Niet-leden:
€ 255,00 excl. btw

Extra info

Het is op dit moment niet mogelijk om te registreren voor deze activiteit.

Voorwaarden

100% van de deelname is verschuldigd als de annulering op minder dan 14 kalenderdagen voor de activiteit plaatsvindt. De annulering moet schriftelijk gebeuren (per e-mail). Een vervanger mag steeds jouw plaats innemen.

Om privacyredenen geven we mee dat op dit event mogelijk beeldmateriaal wordt gecreëerd - in vorm van foto en/of film - dat nadien via Voka-mediakanalen kan worden gebruikt.

Hulp nodig?

ING
Logo Mensura
Proximus
SD  Worx
Logo KPMG
Logo Hands
Logo G4S
Logo JAM
Ethias
Trixxo